חיפוש
עמוד הבית » כללי » מה משפיע על עלותם של כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל?

מה משפיע על עלותם של כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל?

צפייה במשחק כדורגל בלייב מהאצטדיון היא חוויה מרגשת, שכל אדם שנהנה מכדורגל חייב לחוות לפחות פעם אחת בחייו. החוויה הזו רק מתעצמת כשהאצטדיון נמצא בחו"ל, והקבוצות שמשחקות מגיעות מאחת מחמשת הליגות הבכירות באירופה. משחק של ברצלונה בקאמפ נואו, מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד או בורוסיה דורטמונד ב-זיגנאל אידונה פארק הוא חוויה לכל החיים.

אבל מי שכבר ניסה להשיג כרטיס למשחק כזה, בוודאי גילה כי שלכרטיס למשחק כדורגל בחו"ל יש תג מחיר גבוה. אבל מה משפיע בעצם על העלות של כרטיס למשחק כדורגל בליגה האנגלית? וממה מורכב המחיר למשחק כדורגל בחו"ל? את התשובות תוכלו למצוא ממש בטקסט שלפניכם.

 

ממה מורכב המחיר של כרטיס כדורגל

אם תחפשו כרטיס למשחק כדורגל של אחת הקבוצות הבכירות באירופה, למשל בליגה האנגלית, תגלו שהמחיר של כרטיס יכול להגיע למאות ואף אלפי שקלים. אבל למה כרטיס למשחק כדורגל עולה כל כך הרבה כסף? ממה מורכב המחיר של כרטיסים למשחקי כדורגל?

ובכן, התשובה לשאלות הללו מתחלקת לשני חלקים – הרווח של הקבוצה עצמה והרווח של המוכר. קודם כל, לקבוצה מהטופ האירופאי יש לא מעט הוצאות – משכורות עתק לשחקנים וצוות האימון, עלויות אחזקה גבוהות לאצטדיון ומתקני האימונים ועוד.

חלק מעלות הכרטיס מתגלגלת לכיסוי אותן הוצאות. בנוסף, קבוצות רבות לא מוכרות כרטיסים בעצמן, אלא דרך סוכנויות כרטיסים. סוכנויות אלו מעלות את מחיר הכרטיס, משום שגם הן צריכות להרוויח מהעסקה.

ממה מורכב המחיר של כרטיס כדורגל

מה עדיף – כרטיס למשחק כדורגל בחו"ל או חבילת ספורט

לעיתים המחיר של כרטיס בודד למשחק בחו"ל הוא כל כך גבוה, שהוא מתקרב למחיר של חבילת ספורט. בחבילת ספורט סוכנות תיירות תמכור לכם כרטיסי טיסה, חדר במלון, כרטיסים למשחק ולעיתים גם שירותי הסעה.  לכן, אם אתם מתלבטים איפה לקנות כרטיס למשחק כדורגל בחו"ל – בסוכנות תיירות או בסוכנות כרטיסים – התשובה תהיה בדרך כלל מורכבת.

לחבילת ספורט יש יתרונות ניכרים, אך לעיתים היא יקרה יותר מחופשה שתרכיבו בעצמכם. לא יזיק לעשות הערכה כללית לעלות של בנייה עצמאית, ואז לבקש הצעת מחיר מסוכנות תיירות מוכרת.

מה עדיף – כרטיס למשחק כדורגל בחול או חבילת ספורט

סיכום

לסיכום, כל אדם שנהנה מצפייה במשחק כדורגל חייב לפחות פעם אחת בחייב לצפות במשחק באצטדיון של אחת הקבוצות הגדולות באחת מחמשת הליגות הבכירות באירופה. תצוגות העידוד המרשימות, רמת המשחק הגבוהה והמתקנים הטובים בעולם – כולם מהווים סיבות לכך שצפייה במחשק כדורגל בחו"ל הוא חוויה שאנשים זוכרים לכל חייהם.

כרטיס למשחק כדורגל בחו"ל יכול להיות יקר, בעיקר משתי סיבות עיקריות. קודם כל, למועדון כדורגל ברמות הכי גבוהות יש עלויות תפעול גבוהות. סיבה נוספת היא העובדה שלעיתים קרובות לא ניתן לרכוש כרטיסים ישירות מהקבוצה – אלא מסוכנות כרטיסים, שגוזרת עמלה מגובה העסקה.

לכן כשרוצים לקנות כרטיסים למשחק כדורגל בחו"ל מומלץ לערוך השוואת מחירים בין סוכנויות שונות.

מה משפיע על עלותם של כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל?

אולי יעניין אותך גם