חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » מיאמי מאמי-5 אטרקציות שוות בפלורידה

מיאמי מאמי-5 אטרקציות שוות בפלורידה

מדינת פלורידה נמצאת בדרום מזרח ארצות הברית, פירוש שמו מהמילה הספרדית "פרחונית" שם שניתן לה על ידי מגלי ארצות ספרדים. העיר מיאמי והמטרופולין שלה הם האזור המפורסם ביותר בפלורידה, שמושך אליו מדי שנה מיליוני מבקרים (מכל הסוגים, משפחות, זוגות ומטיילים לבד) המחפשים, שמש ומזג אוויר חם, חופים מדהימים, אטרקציות ותרבות.

כ-60 אחוז מתושבי מיאמי הם זרים (במיוחד ממוצא קובני) והדבר מעניק לעיר וסביבותיה אווירה ניחוח אתני – לטיני, המפגש התרבותי יוצר אווירה שוקקת חיים.  

 

מיאמי ביץ, סאות' ביץ' והדרום 

צפון מזרחית לעיר מיאמי ישנו אי ובו נמצאת העיר מיאמי ביץ' שבחלקה הדרומי נמצאת רצועת החוף המפורסמת בעולם סאות' ביץ'. אי נוסף מדרום נקרא קיי ביסקין שגם בו יש חופים ואטרקציות שונות (כמו, דיג, קיאקים, רכיבה וגלישה). כל האיים הללו מחוברים בגשרים וניתן להגיע בנסיעה אליהן.

 

ליטל הוואנה

לא יוצאים ממיאמי בלי לבקר בליטל הוואנה שזה למעשה ביקור קטן בקובה (השכנה קובה אמנם קרובה גיאוגרפית אך מוחרמת על ידי ארצות הברית). חנויות סיגרים, מסעדות אוכל קובני, מוזיקה ורחובות צבעונים הם חוויה שלא כדאי להפסיד.

 

ארכיטקטורה ואומנות

מיאמי הינה המרכז הגדול ביותר לסגנון הבנייה אר-דקו שהיה פופולארי בשנות ה-20 ועד שנות ה-40, ניתן לסייר בין המבנים, להיכנס לחלקם ולהתרשם מהסגנון הייחודי. מכיוון שמיאמי היא גם מרכז רב תרבותי אתני יש בה גלריות ומוזיאונים מזמינים ומעניינים.

 

ספורט

מיאמי היא מקום מושבה של מיאמי היט קבוצת הנ.ב.א ושל קבוצות ספורט מקצועני רבות. ביקור במשחק או אפילו ביקור באצטדיוני הענק הוא חוויה מרגשת.

 

למשפחות

האקווריום הגדול של מיאמי, אי הג'ונגל (פארק טרופי), ביקור בפארק אברגליידס המפורסם וכמובן דיסני וורלד אורלנדו.

 

דיסני וורלד אורלנדו

זהו מתחם הפארקים הגדול בעולם המופעל על ידי חברת דיסני. חלק מהפארקים נפתחו בעוד מקומות בארצות הברית ובעולם, אך זהו המקום היחיד המרכז את כולם יחדיו. מומלץ להקדיש לכל פארק לפחות יום אחד בכדי לחוות את שפע האטרקציות שיש לו להציע (לבוא עם נעלים נוחות להליכה וכובע).

ממלכת הקסם: הפארק הקלאסי של דיסני עם הדמויות המפורסמות, הרבה מתקנים והרבה צילומים.

אפקוט: פארק עולם העתיד, המציג אטרקציות ומתקנים העוסקים בהישגים הטכנולוגיים של המין האנושי.

פארק אולפני הוליווד של דיסני (שלעבר MGM): מציג את הסרטים המפורסמים כחלק ממתקנים והרפתקאות.

ממלכת החיים של דיסני: פארק עם 250 מינים של חיות (כ-1700 בעלי חיים) כולל מאפריקה ואסיה שחיים באזורי מזג אוויר חם ופלורידה מאפשרת להם מזג אוויר שכזה.

פארקי מים: לגונת הטייפון וחוף סופות השלג.

 

לסיכום

תרבות ואומנות עשירה, מזג אוויר חם ונוח, חופים יפים, אטרקציות ענק, חיי לילה סוערים, כל אלו הופכים את מיאמי ליעד רב-גילאי של עולם ומלואו שחבל להחמיץ.

גן שעשעוים

 

אולי יעניין אותך גם