חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 5 מקצועות בהם ניתן לעבוד מהבית מכל מקום בעולם

5 מקצועות בהם ניתן לעבוד מהבית מכל מקום בעולם

הקורונה שנכנסה לעולמנו לפני כשנתיים ולא מוכנה לעזוב אותו לימדה אותנו כי ניתן לעבוד בעבודות שונות ולהרוויח משכורות מכובדות גם מבלי לצאת מהבית.

יחד עם הקורונה חלה גם התקדמות הטכנולוגיה שאפשרה את אותו מעבר חד מעולם שבו רוב העובדים נמצאים במשרדים, בבתי העסק או בכל מקום פיזי שהוא לא הבית למצב של הרבה דרושים לעבודה מהבית .

אז מהם המקצועות שאפשרו לנו לעשות את המעבר החד הזה ? ומהם הכישורים שנדרשים עבור כל אחד מהמקצועות הללו?

 

5 המקצועות שלא כשאי לכם לפספס כאשר לדובר בעבודה מהבית

  1. נציגים בחברות טלמרקטינג / טלמיטינג – אנשי מכירות נדרשים רבות בשוק העבודה מהבית. חברות שונות זקוקות לאנשים שיודעים להציג את עצמם באופן רהוט וברור, בעלי סבלנות לאנשים ובעלי יכולת הסברה גבוהה. לרוב העבודה דורשת גם ניסיון של כמה שנים במכירות ותואר ראשון לתפקידים הניהוליים יותר.
  2. עובדי גרפיקה ועובדי ביצוע שונים – עבודות מסוג זה נצרכות גם בבתי עסק קטנים יחסית וגם בחברות גדולות. החברות הגדולות לרוב מחפשות עובדים למשרה מלאה ובניגוד אליהן החברות הקטנות שוכרות שירותי גרפיקה לטווח זמנים מוגבל או למשרה חלקית.

עבור מעצבים גרפיים השכר עומד על ממוצע של כ- 5000 שקלים לחודש על חצי משרה, אך יחד עם השכר המשתלם עומדים גם תנאי קבלה שונים. לרוב נדרש ניסיון בעיצוב גרפי של כמה שנים לפחות ועבודה באופן יסודי.

  1. מתגרמים – עבודת המתרגמים הייתה עבודה שעד לפני הקורונה כמעט שלא בוצעה מהבית. בעבודה מסוג זה נדרשת הכרה של לפחות שתי שפות ברמת שפת אם. העבודה היא לרוב במשרה חלקית אך ניתן למצוא לעיתים נדירות גם במשרה מלאה.

רוב המקומות שמחפשים מתרגמים דורשים ניסיון אקדמי מוכח בתרגום והכרות טובה מאוד עם תוכנות מחשב שונות אשר ישומשו לצורכי התרגום.

  1. אנשי שיווק לאתרים ועסקים – אחת העבודות הנפוצות ביותר מהבית היא אנשי שיווק. העידן הטכנולוגי מאפשר מגוון רחב של פלטפורמות אינטרנטיות שונות לפרסום של מוצרים ואתרים שונים. כיום מרבית מפעילות השיווק נעשית באמצעות אתרים אינטרנטיים, רשתות חברתיות ופלטפורמות נוספות ממוחשבות.

לרוב השכר הוא כ- 40 שקלים לשעה לעובדי שיווק רגילים ונדרש קורס קצר יחסית (לעיתים מטעם החברה ) על שיווק ברשת. העבודה דורשת הכרות טובה עם אינטרנט ורשתות חברתיות והן ביצוע מהיר של מטלות בזמנים משתנים.

  1. מתכנתים – משרה זו היא אחת מהנפוצות ביותר שהייתה מהבית עוד לפני הקורונה. משרה זו נדרשת בהרבה מאוד מקומות, גם בחברות גדולות מאוד והן בחברות פרטיות וקטנות יותר. במשרות מסוג זה דרוש הרבה פעמים ניסיון של כמה שנים לפחות והן תעודת לימוד אקדמי המעידה על הבנה בנושא.

השכר במרבית העבודות מסוג זה גבוהה במיוחד ולרוב נדרשת העבודה במסגרת של משרה מלאה.

 

חשוב לזכור

בחרו בעבודה שמתאימה לניסיון ולתכונות שלכם, אל תתפשרו על שכר כי השוק מלא בעבודות מהבית שרק מחפשות אתכם.

 

מחשבון

אולי יעניין אותך גם