חיפוש
עמוד הבית » קניות באינטרנט » מקררים ומקפיאים – 5 דגשים לפני רכישה אונליין

מקררים ומקפיאים – 5 דגשים לפני רכישה אונליין

ישנם מספר דברים חשובים שיש לקחת בחשבון לקראת רכישת מקררים ומקפאים אונליין. המקרר והמקפיא חייבים להיות פונקציונאליים ולמלא את צרכי השימוש של בני הבית, אך לצד זאת עליהם גם להתאים מבחינה עיצובית לקו הכללי של העיצוב במטבח. מכיוון שמדובר במכשירי חשמל יקרים שאינם נרכשים לעיתים תכופות חשוב להשקיע את הזמן ולמצוא את המוצרים המתאימים ביותר. במאמר זה נציג חמישה דגשים.

 

גודל ומידות

הדגש הראשון שלנו שיש לשים לב אליו לקראת החלטה על קניית מקרר או מקפיא חדש הוא התאמתו מבחינת גודל למטבח ולאופן השימוש הצפוי. אם מדובר במטבח קטן, לא כדאי לנסות בכוח להכניס מקררים או מקפיאים מאסיביים וכדאי לבחור בדגמים קטנים יחסית בהם יהיה נוח להשתמש בחי היומיום. חשוב למדוד את השטח הפנוי ולהבין את גודל הדלת וכיוון הפתיחה.

 

עומס ורשת החשמל

הדגש השני הוא לשים לב לצריכת החשמל. לכל דירה יש מערכת חשמל אשר מתוכננת לעמוד ברמות עומס מוגבלת. כאשר אתם עומדים לרכוש מקרר או מקפיא חשוב שתבינו לאיזה שקע אתם עומדים לחבר אותו ולבדוק שאתם לא מעמיסים על אותו קו חשמל מספר מכשירים גדול מידי. יהיה לא נעים לגלות שכל פעם שאתם מפעילים את המדיח הדבר יגרום להקפצת המפסק.

 

שימושיות ותפעול

דגש שלישי לקראת חיפוש מקרר או מקפיא ברשת הוא לשים לב לקלות התפעול וההמלצות של הגולשים לגבי המכשירים השונים. כאשר מדובר על רכישת מכשירי חשמל יקרים כמו, מקרר או מקפיא חשוב להשקיע את הזמן ולמצוא מכשירים שקלים לתפעול באופן אינטואיטיבי. הכוונה בכך היא שלא תרכשו מכשירים שרמת התחכום שלהם אינה מתאימה לכם.

 

אחריות יצרן או יבואן

מקררים ומקפאים מגיעים תחת אחריות שונה בהתאם ליצרנים וליבואנים השונים. הדגש הרביעי שלנו הוא לבדוק מראש את נושא האחריות ולהבין מה היא כוללת. ישנם מקומות שמאפשרים להרחיב את מסגרת האחריות  בתשלום נוסף וחשוב כאשר אתם מזמינים מקרר בלומברג או כל מקרר אחר לברר מה בדיוק האחריות כוללת מבחינת תיקונים, חלפים והשתתפות עצמית.

 

קריאת המפרט

הדגש החמישי והאחרון שלנו במאמר זה הוא לקרוא את המפרט. השוואה טובה כוללת את רמת צריכת החשמל, מספר דלתות ומחיצות, נפח קיבולת, עוצמת רעש ועוד. במרבית המקררים והמקפיאים החדשים עוצמת הרעש נמוכה למדי אך במידה ואתם ממקמים את המקפיא בסמוך לאזורי השינה בבית חשוב לבחור בדגם שקט מיוחד, על מנת להבטיח שקט והנאה מהמוצר.

 

סיכום דגשים

לסיכום הנושא במאמר זה הצגנו חמישה דגשים לקראת רכישת מקררים ומקפיאים אונליין. כפי שציינו, יש לקחת בחשבון את הגודל הרצוי, את צריכת החשמל, את קלות התפעול והתחזוקה, את מסגרת האחריות ואת תכונות המכשיר. דגשים אלו יאפשרו לכם לגשת לתהליך הקנייה אונליין בעיניים פקוחות ולמקסם את הרכישה הבאה שלכם בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

מקפיאים

אולי יעניין אותך גם