חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 3 מתנות שוות לעובדים בפסח

3 מתנות שוות לעובדים בפסח

אביב הגיע פסח בא וזה הזמן שלכם להתחיל לחפש את המתנות השוות ביותר שתוכלו להעניק לעובדים שלכם לקראת החג. זה ידוע שהבחירה במתנות של פסח הינה מורכבת יותר מאלו של חגים אחרים. לכן, יצאנו הפעם לבדוק מהן המתנות השוות ביותר שיסגרו לכם את הפינה ויאפשרו לכם לבחור נכון. הישארו אתנו ותגלו מקרוב את 3 המתנות הנבחרות.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המתנות השוות שנבחרו על ידינו, אנו מוכרחים לציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שקיבלנו מתנה משעממת בפסח האחרון. בזמנו עבדנו אצל מעסיק אחר שלא ידע לבחור מתנות. הדבר גרם לנו להחליט שנכתוב מדריך מקיף בנושא ונציג בפני כל האחראיים על בחירת המתנות את כל הפרטים. כך שהם יוכלו לבחור לעובדים שלהם את 3 המתנות השוות באמת. אנו מקווים שהמדריך הנוכחי יביא לשינוי ושהעובדים שלכם יקבלו את המתנות השוות שיוצגו בפניכם בשורות הבאות.

 

תכירו את המתנה השווה ה – 1 שאתם צריכים להעניק לעובדים שלכם בפסח הקרוב

המתנה הראשונה שאתם צריכים להעניק לעובדים שלכם היא כוס נינג'ה. מדובר בעצם בכוס ייחודית שמאפשרת לכל אחד להכין שייק בקלות וללא שימוש בכלים וציוד רב. אם תשאלו אותנו מתוך שינה אילו מתנות לפסח גאדג'טים הן השוות באמת, אנחנו נגיד לכם ללא היסוס שכוס הנינג'ה היא אחת מהן. אם תעניקו אותה לעובדים שלכם, אתם תוכלו לאפשר להם ליהנות מאורח חיים בריא ללא כל מאמץ.

 

תכירו את המתנה השווה ה – 2 שאתם צריכים להעניק לעובדים שלכם בפסח הקרוב

המתנה השווה שהגיעה אל המקום השני היא גביע יין. כן, כן, קראתם נכון. מדובר בגביע ממותג שאתם יכולים לכתוב עליו הקדשה אישית לכל עובד או הקדשה כללית לכלל עובדי העסק. גביע זו המתנה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעובדים שלכם. שכן, אלו שאין להם גביע כלל יוכלו להשתמש בו בפסח הקרוב. אלו שיש להם גביע, יוכלו להשתמש בזה שתעניקו להם בשביל לתת אותו לאליהו הנביא.

 

תכירו את המתנה השווה ה  – 3 שאתם צריכים להעניק לעובדים שלכם בפסח הקרוב

בקבוק נירוסטה הוא המתנה שהגיעה אל המקום ה – 3. רוצים לדעת למה? בגלל שבפסח רבים מאתנו מגלים בדיעבד שלא שתינו מספיק מים. הרי זה חג שבו אין ממש מה לאכול, אז אנחנו מעדיפים לוותר על עוד מצה או על עוד מרק עוף שכבר יצא מהאף. הדבר מוביל לא פעם לחוסר שתיה. כדי שהעובדים שלכם יוכלו לחזור אל העבודה לאחר החג כשהם מלאי אנרגיה, אתם צריכים לדאוג לבריאות שלהם ולהעניק להם בקבוק שיעודד אותם לשתות במהלך החג ולאחריו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 המתנות השוות שאתם צריכים להעניק לעובדים שלכם בפסח הקרוב. נאחל לכם שתבחרו נכון.

מתנות

 

אולי יעניין אותך גם