חיפוש
עמוד הבית » כללי » מתקדמים ובגדול – הכל על כתיבת תוכן שיווקי

מתקדמים ובגדול – הכל על כתיבת תוכן שיווקי

כתיבה של תוכן שיווקי זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שצריך להתבצע תוך סיוע מצד גורמים מקצועיים שיודעים דבר או שניים בנושא. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים והחלטנו לחקור אותה באופן מעמיק. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד את כל האינפורמציה החיונית אודות כתיבת תוכן שיווקי שתקדם את העסק שלכם ובגדול.

 

כתיבת תוכן שיווקי מצריכה מחשבה

אם חשבתם שהליך של כתיבת תוכן שיווקי הוא עניין פשוט, כדאי שתחשבו שוב. בירור שערכנו בנושא העלה כי כתיבת תוכן לעסקים מצריכה העלאת שאלות חשובות שיכוונו אתכם אל הליך כתיבה מקצועי ומדויק. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שמומחים בתחום יציעו לכם לשאול את השאלות הבאות:

  • למי אתם כותבים? (כלומר – מי קהל היעד שלכם?)
  • מה מעניין את קהל היעד שלכם?
  • האם כתיבת התוכן שלכם צריכה לייצר מכירו או שמטרה לשרת את התדמית של העסק?

שאלות מכוונות אלו יוכלו לאפשר לכם להגיע אל הנקודות החשובות שצריכות להופיע בתוכן הנבחר.

כתיבת תוכן שיווקי מצריכה מחשבה

כתיבה אקדמית – תשאירו לאקדמיה

קראנו לא פעם מאמרים ומדריכים שהועלו לרשת ונכתבו ברמה אקדמית. נציין כי מדובר במאמרים שפונים אל אנשים פשוטים, כמונו וכמוכם. כלומר, מי שמחפשים לקרוא תוכן פשוט ברחבי הרשת ולא תכנים עם ניסוח גבוה. אנו מציינים זאת כאן כדי שתדעו כי הליך של כתיבת תוכן שיווקי  לא מצריך בהכרח מילים גבוהות.

ניתן ומומלץ לכתוב את התוכן בשפה יום יומית פשוטה וברורה. אם אתם מרגישים תקועים מבחינה זו, כדאי שתדעו שיש אפשרות להסתייע בשירותי כתיבת תוכן באמצעות בינה מלאכותית שתאפשר לכם להתנסח באופן המותאם לקהל היעד.

כתיבה אקדמית – תשאירו לאקדמיה 

כתיבת תוכן שיווקי מצריכה אובייקטיביות

אחד הכללים החשובים ביותר בנוגע לכתיבת תוכן שיווקי נוגע לאובייקטיביות. אם אתם כותבים את התוכן בנוגע למוצר או השירות שאתם מעניקים ללקוחות, עליכם לשים לב שאתם כותבים מנקודת מבט אובייקטיבית. הימנעו מהיצמדות למילים שמתארות את העסק שלכם באופן מחמיא מידי. שכן, התנסחות שכזו עלולה לגרום לקהל היעד שלכם להמשיך הלאה, במחשבה כי מדובר בתוכן לא אמין.

 

כתיבת תוכן שיווקי מצריכה לא פעם הסתייעות בגורמים חיצוניים

לא כולנו בורכנו במוח יצירתי ועתיר באוצר מילים, אין מה לעשות. לכן, אנו ממליצים לכם לעצור לרגע ולבדוק אם אתם יכולים לבצע את הליך כתיבת התוכן המדובר באופן עצמאי. אם תראו שאתם מסתבכים ולא מצליחים להעלות את המידע באופן איכותי על הדף (או המחשב), כדאי שתפנו לגורמים חיצוניים שיוכלו לסייע לכם להגיע אל התוכן המדויק עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל המידע החיוני בנוגע לכתיבת תוכן שיווקי לעסק. בשלב זה יש לכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק להתחיל בהליך תוך הסתייעות מגורמים חיצוניים שיביאו להליך כתיבה שיווקי מיטבי.

מתקדמים ובגדול - הכל על כתיבת תוכן שיווקי

אולי יעניין אותך גם