חיפוש
עמוד הבית » אחסון אתרים » 5 סיבות לעבור חברת אחסון אתרים

5 סיבות לעבור חברת אחסון אתרים

כל אתר שעולה לאינטרנט צריך למצוא חברה שתספק לו שירותי אחסון. אחסון פירושו הצבת האתר אל שרת מסוים.

יש מגוון סוגים של שרתים אשר מתאימים לאתרים שונים, הקריטריונים הם – גודל האתר, התעבורה בו, מספר הדפים שלו, משך זמן

הקיום שלו, מהירות הגלישה ועוד.

ישנן חברות רבות שמציעות שירותי אחסון אבל לא כולן מציעות שירות טוב, לכן חשוב לדעת לבחור היטב בתחום זה.

 

מהירות גלישה נמוכה

אחת המטרות העיקריות של חברת אחסון אתרים היא להפוך את האתר לבעל גלישה מהירה. לעיתים האינטרנט הוא לא זה שמשפיע על מהירות הגלישה, אלא האיכות של השרת שמאחסן את האתר. למהירות גלישה יש חשיבות עצומה מבחינת רווחיות, משום שהאינטרנט הוא מקום בו גולשים רוצים שהכל יעבוד להם מהר. במידה וגולש מתאכזב מהיעילות והמהירות של אתר מסוים רוב הסיכויים שהוא לא ישוב לגלוש בו.

 

אחסון קטן מדי

אם האתר שלכם גדל כתוצאה מהצלחה עסקית אז אולי כאדי לכם לשקול לעבור לחברת אחסון אחרת. גודל האחסון הוא הפרמטר הבסיסי ביותר כיוון שאתר כבד מדי יקרוס תחת קורתו של שרת לא מותאם. לכן, אם אתם חשים שלחברה שאתם איתה אין יכולת לספק לכם שרת חזק שיכול להכיל אתרים כבדים, כדאי לכם מאוד לעבור לחברה אחרת של אחסון אתרים.

 

שירות לא אדיב

כמו בכל תחום, אם החברה שלכם לא מספקת לכם את הצרכים שלכם בצורה אנושית, נעימה וטובה, לא כדאי לעבוד איתה . חשוב ליהנות מהעבודה ומהקשרים העסקיים ואם החברה שלכם לא מתאימה לכם מבחינה אנושית, יש עוד הרבה חברות שלאחסון אתרים שתוכלו לעבור אליהן, אז חבל לעבוד עם בחרה בעלת שירות לא אדיב.

 

מציאת חברה מקצועית אחרת

אם נתקלתם במקרה בחברה אחרת שיש עליה המלצות מבחינת מהירות הגלישה שהיא מספקת ואיכות השירות שלה, אל תהססו! מהרו לעבור לחברה הזו כיוון שלא קל למצוא חברת אחסון אתרים טובה ואיכותית על אף ההיצע הגדול.

 

למה לא כדאי לבחור בחברה חינמית?

התשובה אולי צפויה מראש- אם משהו ניתן לכם בחינם בעולם העסקי לרוב יש לכך סיבה לא טובה. בתחום זה החברות החינמיות לא מציעות שרתים חזקים שלא יקרסו, ומהירות הגלישה שהן מספקות היא נמוכה ביותר. כמו כן אם אתם רוצים להרשים את הלקוחות שלכם ואת כל מי שעוסק שתחום השיווק הדיגיטלי, כדאי לכם להראות רצינות ולבחור בחברת אחסון אתרים מקצועית ופופולרית.

 

לסיכום

אחסון אתרים הוא הדבר הבסיסי ביותר שכל אתר צריך, לכן יש חברות רבות שמנסות את מזלן בתחום זה, כי הרי הוא נפוץ כל כך. על אף ריבוי החברות לא קל למצוא חברה איכותית ואמינה, לכן אנו ממליצים לכם לחפש היטב ולעבור לחברה אחרת במידה ואתם לא מרוצים מהחברה שלכם עכשיו.

מאגרי מידע

 

אולי יעניין אותך גם