חיפוש
עמוד הבית » אחסון אתרים » למה חשוב לבחור ספק אמין לאחסון האתר שלכם?

למה חשוב לבחור ספק אמין לאחסון האתר שלכם?

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מציעות שירות של אחסון אתרים. אם יש לכם אתר בוודאי הבנתם עד כמה השירות הזה יכול לשפר את מצב האתר שלכם, אולם חשוב לנו לומר שלא כל ספק הוא כזה שיכול לתת לכם את השירות של אחסון האתר. לפני שאתם בוחרים ספק לאחסון אתרים בדקו היטב את רמת האמינות שלו, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם על חשיבות הבדיקה.

 

אחסון אתרים

אחסון אתרי וורדפרס או אחסון אתרים שבנויים על גבי כל פלטפורמה אחרת נועד להוציא את המידע מהאתר שלכם ולאחסן אותו בשרת מרוחק. לאחסון אתרים יש כמה יתרונות כפי שנספר לכם בהמשך, אולם השלב הראשון באחסון אתרים הוא קודם כל לבחור ספק שייתן לכם את השירות.

בתור ישראלים הדבר הראשון שאנחנו תמיד בודקים הוא את המחיר, אולם באחסון אתרים זה צריך להיות המצב. הבדיקה החשובה ביותר שאתם צריכים לעשות לספק אחסון האתרים הוא של רמת האמינות שלו, וכאן נספר לכם מדוע.

אחסון אתרי וורדפרס

 

הספק יכול לגשת לכל המידע שלכם

אחסון אתרים, כפי שמשתמע מהשם שלו הוא מצב שבו המידע של האתר מאוחסן כולו ברשת. הספק שנותן לכם את שירות האחסון מחזיק בגישה מלאה למידע שיש לכם באתר. מלבד העובדה שהוא יוכל לשנות פרטים חיוניים באתר, אתם צריכים לזכור שכל המידע מופקד בידיים שלו. סודות מקצועיים, פרטים של לקוחות ועוד שלל פרטי מידע יכולים להיות רק בידיים של ספק אמין.

 

הקצאה נכונה של משאבים

עוד נקודה שחשוב לשים לב אליה נוגעת להקצאת המשאבים. אחת הדרכים לשלם על אחסון אתרים היא לפי המשאבים אותם האתר שלכם צורך. בשרת חכם יש יכולת טובה של ניהול עומסים כך שאתם לא משלמים סתם על משאבים שלא השתמשתם בהם. עליכם לוודא שהספק שלכם אמין כדי שהוא אכן יקצה בכל רגע רק את המשאבים שהאתר צריך ולא יחייב אתכם בעודף תשלום.

לגשת לכל המידע שלך

 

היתרונות שיש לאחסון אתרים

אחרי שהבנתם למה חשוב לבחור ספק אמין לאחסון אתרים, כדאי להבין למה אחסון אתרים הוא דבר כל כך משתלם. אחסון אתרים קודם כל ישפר בצורה משמעותית את מהירות הגלישה באתר שלכם. באתרים שבנויים על גבי וורדפרס יכולה להיות בעיה של מהירות, והפתרון לה הוא פשוט להוציא את המידע מהאתר ולנהל את כל תהליכי עיבוד המידע בשרת מרוחק.

בנוסף, המידע שאותו תאחסנו בשרת יהיה מוגן יותר מאשר באתר עצמו, כך שאם מצאתם ספק אמין לאחסון האתרים אתם יכולים להיות בטוחים שהמידע שמאוחסן אצלכם באתר יהיה מוגן.

 

לסיכום

אחסון אתרים מאפשר לכם להנות מכמה יתרונות, אולם לפני שאתם סוגרים מול ספק על שירות אחסון עליכם לבדוק את רמת האמינות שלו. הספק מקבל גישה מלאה לכל המידע שיש לכם באתר, ולכן בדקו היטב את אמינותו.

וורדפרס