חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » 3 פעולות תחבורה שניתן לעשות דרך המחשב

3 פעולות תחבורה שניתן לעשות דרך המחשב

אם חוויתם חס וחלילה תאונת דרכים אתם בוודאי נמצאים במצב לא פשוט מהרבה בחינות.

ראשית, יש השלכות רפואיות שאתם נדרשים לטפל בהן, כגון ביקורים אצל רופאים, אבחונים, ניתוחים ואשפוזים.

בנוסף לכל זה עליכם להתמודד כעת גם עם בירוקרטיה מפרכת הקשורה לכל נושאי תביעות תחבורה ותביעות תאונת דרכים.

בוודאי תופתעו לשמוע שפעולות רבות הקשורות לתחבורה ניתן לעשות דרך המחשב.

במאמר זה נפרט- 3 פעולות תחבורה עיקריות שניתן לעשות דרך המחשב, וכך לחסוך זמן, כסף, וכאבי ראש.

 

במה צריך לטפל אחרי תאונת דרכים

תאונת דרכים עלולה לעצור בבת אחת את חיינו ולדרוש מאיתנו באופן מידי לעזוב הכול ולטפל בענייני תביעות, טיפולים רפואיים ובירוקרטיה מתישה. כדי להתמודד בצורה המועילה ביותר עם עניינים כאלו כדאי לחסוך זמן, להיות יעילים ולהכיר- 3 פעולות חבורה שניתן לעשות דרך המחשב, כפי שנפרט כעת:

  1. פניה למשרד הרישוי
  2. בקשה לביטול דו"ח תנועה ממשטרת ישראל
  3. הגשת תביעת ביטוח

 

פניה למשרד הרישוי: למה לחכות שעות על הקו כשאפשר דרך המחשב

אם אתם מעוניינים לעשות כל פעולה הקשורה לרישיון הנהיגה שלכם או לרכב שלכם, כגון חידוש רישיון, הדפסת מצב הנקודות שלכם, קורסי הכשרה ועוד, ניתן לעשות זאת דרך משרד הרישוי בלבד. הנכם יכולים לפנות אל משרד הרישוי על ידי פנייה מקוונת באתר האינטרנט הרשמי של המשרד, ולקבל מענה מהיר. לא עוד שעות המתנה ארוכות בטלפון עד שנציג יתפנה וידבר איתכם, היום יש דרך יעילה הרבה יותר, דרך המחשב.

 

בקשה לביטול דו"ח תנועה ממשטרת ישראל בצורה ממוחשבת

רבים לא יודעים שאפילו בקשה לביטול דו"ח יכולה להתבצע מהמחשב ולא מחייבת שימוש במכתבים או בפקסים. תוך- 30 יום מקבלת הדו"ח תוכלו לבקש לבטל את הדו"ח דרך אתר האינטרנט של המשטרה. פנייה זו חייבת לכלול נימוקים מפורטים מדוע אתם חושבים שיש לבטל את הדו"ח שלכם, צילום של הדו"ח ושל תעודת הזהות.

 

הגשת תביעת ביטוח אונליין

הגשת תביעת ביטוח אינה דבר פשוט בשום מצב, אך עצם זה שניתן לעשות זאת אונליין מקל בהחלט על כלל התהליך. חשוב להגיש תלונה במשטרה לפני כן ואף לצרף מסמכים רפואיים, את תיאור התאונה, יפוי כוח ועוד. אם אינכם בטוחים איך אפשר לעשות זאת בצורה הטובה ביותר מומלץ לכם להתייעץ עם יערית אוליאל עורך דין תחבורה, מומחית להגשות תביעות ביטוח אונליין.

 

לסיכום

יש פעולות רבות שניתן לעשות דרך המחשב בכל הנוגע לתחבורה: החל בפניות למשרד הרישוי, בקשות לביטול דו"חות ואף הגשות של תביעות ביטוח. אם אינכם מרגישים בטוחים בנוגע לשלבים השונים בכל הליך שכזה מומלץ שתתייעצו עם עורך דין תחבורה מקצועי בעל המלצות והכשרות שיוכל להכשיר אתכם בשלל הליכים אלו.

 

אולי יעניין אותך גם