חיפוש
עמוד הבית » פרסום באינטרנט » פרסום חליפות חתן ברשתות החברתיות – עשה ואל תעשה

פרסום חליפות חתן ברשתות החברתיות – עשה ואל תעשה

החלטתם לקחת את פרסום העסק צעד אחד קדימה ולהתחיל לפרסם את חליפות החתן שלכם באינטרט? רגע לפני הקפיצה למים, הנה כמה טיפים איך לעשות את זה חכם.

 

פרסום אונליין

פרסום אונליין כיום הוא כבר לא רק לאמיצים או לטכנולוגיים במיוחד אלא לכל בעל עסק שמכבד את עצמו, כמו למשל חליפות דיפלומט בבני ברק שהאתר שלהם יכול להיות דוגמה נהדרת למה שנביא במאמר זה. הפרסום יכול להיעשות ברשתות המדיה החברתית השונות או באתרי התוכן השונים כבאנרים פרסומיים הקופצים מעל הטקסט או בתוכו. חשוב לשים לב לשיווק ולנסות לדייק אותו מבחינת פלטפורמת הפרסום והקהל אליו הוא פונה על מנת שההשקעה לא תרד לטמיון. הנה כמה כללים למי שרוצה להתחיל באופן מושכל.

 

מדיות חברתיות

בפרסום במדיות החברתיות השונות רצוי לפרסם בכולן. נכון, לכל פלטפורמה פלח אוכלוסיה קצת שונה שמשתמש בה, אך ההמלצה הרווחת היא עדיין לפרסם בכולן כדי לא לפספס אף קהל. כמובן, ניתן לחלק את תקציב הפרסום ואת המשאבים באופן שונה בין המדיות לפי אחוזי המכירות המגיעות דרכן ולפי התאמת המוצר לקהל הנחשף לפרסומים.

שעות המסך אותן צורך אדם ממוצע הולכות ועולות ביחס לשעות הערות של האדם ולכן פרסום במדיות השונות אפקטיבי במיוחד וכדאי לפלח את הפרסום לפי סוג האוכלוסיה שאנו מחפשים. בחליפות חתן, למשל, נחפש נשים וגברים שנמצאים בסטטוס "במערכת יחסים" או "מאורסים", בגילאים צעירים יחסית וכו'.

 

עמוד עיסקי

אם כבר שיווק ברשתות החברתיות, כדאי להקים עמוד עיסקי. עמודים עסקיים לרוב בעלי אפשרויות הפעלה המקלות על בעל העסק. למשל: על מנת לזכות לחשיפה מרובה בעמוד העסקי כדאי לשדר פעילות רציפה ואכן בעמודים עסקיים בפייסבוק, למשל, ניתן לתזמן מראש פוסטים לימים ולשעות שמתאימים לנו ואף לראות סטטיסטיקות של כניסות לעמוד לפי שעות ביממה.

 

אתר

בניית אתר היא חלק אינטגרלי משיווק אונליין שכן פרסומים ברשתות השונות מובילים לחשיפה לבית העסק אך אתר מציע גם אפשרות רכישה מרחוק. יש לוודא שהאתר נגיש, נעים לעין, קל להתמצא בו, התמונות בו משקפות את המוצר באופן מיטבי, ניתן ליצור קשר עם העסק גם דרך פייסבוק וואטסאפ עיסקי אליהם מפנה האתר וכמובן- חווית הקניה נוחה ולא מסורבלת. יש לשים לב לכך שכל המידע על העסק יהיה באתר הזה וכן להשתמש בכלי גוגל השונים כדי לקדם אותו כך שבעת חיפוש הוא יקפוץ בין הראשונים.

 

מה לא לעשות?

נסו כמה שפחות לפגוע בקידום האתר שלכם. למנועי החיפוש ולרשתות החברתיות יש אלוגריתמים המונעים קידום אם מזהים העתקות טקסטים ומורידים חשיפה במידה והאתר לא מתעדכן תדיר.

פרסום באינטרנט הוא עולם שלם של למידה מדרכי פעולה של אלגוריתם ועד בחירת מנועי חיפוש, כדאי להקדיש חלק מקציב הפרסום והקידום של העסק לשעות ייעוץ עם אדם המבין באופן מקצועי בקידום אתרים או לשכור לשם כך עובד קבוע.

 

רשתות

אולי יעניין אותך גם