חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » קורס האקינג והקשר לסקר סיכונים

קורס האקינג והקשר לסקר סיכונים

קורס האקינג של OnlineSecurity הוא קורס אונליין מקוון.

הקורס הזה מדריך וחונך אנשים העוסקים בבדיקות האקינג או חוסן לעבוד באחד התחומים הפורצים ביותר בעולם האבטחה באינטרנט –  Penetration Testing והאקינג.

שני אלו הם נושאים חמים ומבוקשים מאוד בעולם אבטחת המידע.

בקורס יש דגש על לימודי התיאוריה והטכניקות המעודכנות ביותר בתחום, באיכות וברמה מאוד גבוהים וכל הלימוד מתבצע בשילוב עם אתגרים מעשיים.

בסוף הקורס תינתן הסמכת OPTE והוא כולל 60 ימי מעבדה שניתנים להרחבה.

 

תחום לימודי ההאקינג

תקיפת Cyber ותחום לימודי ההאקינג הוא אחד מחמשת התחומים הטכנולוגיים המרתקים והחשובים בעולם אבטחת המידע והוא מיועד לאנשים שהם בעלי כשרון וזיקה טכניים ויש בהם יצירתיות רבה ויכולת לחשוב 'מחוץ לקופסא'. כאשר מדברים על סייבר ישנו עולם שלם הנקרא סקר סיכונים אבטחת מידע ובשביל להיכנס לעולם זה חשוב מאוד להתחיל בראש ובראשונה בקורס האקינג.

 

מדוע לעשות קורס האקינג?

קורס כזה נחשב ונחשק בארץ וגם בחו”ל. בנוסף, לימודי האקינג רלוונטיים ושימושיים מאוד בארץ כמו ישראל, בתוך המערך הממלכתי שלה שבו יש צה"ל ומודיעין פעילים מאוד.

 

האקינג – נושא רחב שחשוב להעמיק בו

הקורס אינו ניתן ללמידה כקורס קצר או בלימוד שאינו מעמיק מספיק. המקצוע הייחודי הזה דורש יכולות רבות כמו: תקשורת, הבנה של יסודות מערכת, כישורי קוד ומצריך שעות רבות רבות של השקעה ולמידה רחבה ומעמיקה וכמובן, תרגול יסודי רב.

 

מהו האקינג בימינו?

האקינג הוא בעצם תפקוד באופנים יצירתיים בתוך מערכות מחשב למען השגת תוצאות שהן טובות יותר מכוונת המתכנת המקורי של המערכת. בימינו, האקינג הוא שיטה להשגת גישה המאפשרת להגיע אל אזורים חסומים של מערכות מחשוב, היא מאפשרת לשנות את התפקוד של מערכות מסוימות, לפרוץ תוכנות ולהשיג מידע שהוא חסוי לגולש רגיל.

 

תהליך ההאקינג

תהליך ההאקינג כולל את איסוף המידע על המערכת הרלוונטית במקורות גלויים: תיעוד למתכנת ותיעוד למשתמש קצה. אם ישנה מערכת בה קוד המקור הוא זמין אז התהליך כולל את הקריאה והלימוד של הקוד ואת ביצוע השינויים בו. אם מדובר במערכות שהקוד שלהן לא זמין, ההאקינג יכול לאפשר גם המרה של השפה לשפה אחרת ואת קריאת הקוד.

 

תרבות ההאקינג

תרבות ההאקינג היא תחרותית, ומבוססת על ביסוס מעמד של ההאקר בתוך הקהילה על ידי הצגת יכולות ביצוע של פריצות ומשימות שנחשבות מסובכות ומורכבות. האקרים מגיעים למעמד גבוה יותר באמצעות כתיבת תוכנה חופשית, על ידי כך שהם מפיצים מידע אודות פירצות אבטחה בתוכנות ואתרים ועל ידי תיקון ובדיקה של באגים שהם מוצאים בתוכנה החופשית.

 

למי מתאים הקורס?

  1. לאנשים שלמדו כישורי ליבה
  2. ל- אנשי IT
  3. לסטודנטים בעלי כיוון טכני
  4. לכאלה שיש בהם תשוקה וסקרנות אל עולם אבטחת המידע והם בעלי רקע בסיסי במחשבים.
  5. לאנשי Penetration Testing מתחילים.

מחיר הקורס הוא 2970 ₪.

אם הקורס החשוב והמשתלם הזה מדבר אליכם כנסו למידע וחקירה נוספים אל קורס האקינג אונליין של חברת אונליין סקיוריטי.

 

תעודה

אולי יעניין אותך גם