חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » קידום אורגני – מה ההשקעה הכלכלית בכך?

קידום אורגני – מה ההשקעה הכלכלית בכך?

עבור חברות רבות, אסטרטגיית קידום אתרים אורגנית משפרת משמעותית את החשיפה של משתמשים לאתר שלהן.

קידום אורגני צריך להגיע כחלק מאסטרטגיה אינטרנטית גדולה יותר לשיפור תעבורת החיפוש ולמקסם את השימוש בתוכן האינטרנט שלך.

במאמר הבא נסביר על היתרונות של קידום אורגני לעומת קידום ממומן, ואת ההשקעה הכלכלית שכלולה בכך.

 

מה היתרונות של קידום אורגני?

אנו מכירים בכך שלפרסום של PPC יש את מקומו, אך אנו מאמינים מאוד שלתעבורת חיפוש אורגנית, שאינה ממומנת, יש ערך רב יותר מאשר לתנועה שנוצרת באמצעות מודעות של קליקים בתשלום. הנה הסיבות לכך:

עלות

היתרון הברור ביותר של קידום אורגני הוא בעלות הנמוכה ביחס לקידום ממומן. מודעות בתשלום מבטיחות כי הקישורים של החברה יהיו חשופים בפני מבקרים פוטנציאליים באתר. אך עם הזמן, סכום הכסף שתוציא על מודעות אלו יכול להגיע לעלויות גבוהות. לאחר שהטמעתם עקרונות בריאים של קידום אתרים אורגני, באמצעות חברה מקצועית, העלות לקליק לתעבורת חיפוש אורגנית היא אפס, מה שמקנה לחברה יתרון בהשוואה למתחרים הכלואים ביקום של תשלום עבור מודעות בתשלום.

 

אמינות

אחת הסיבות מדוע אנו דוגלים בקידום אתרים אורגני היא אמינות. משתמשי האינטרנט יודעים מה עדיף – חברות הנוקטות בגישה של תשלום בלבד עבור טראפיק עומדות לעיתים קרובות מאחורי המתחרות בנוכחות ובאמינות. על ידי התמקדות לתנועה אורגנית, ניתן לחזק את הנוכחות והמוניטין המקוונים של האתר שלך.

 

תחרות

הנה עוד משהו שצריך לקחת בחשבון: כאשר רודפים אחריה באגרסיביות, תעבורת חיפוש אורגנית יכולה לחסום ביעילות את הנוכחות המקוונת של המתחרים שלך. ככל שאתה משקיע יותר מאמץ בקידום אורגני, כך האתר שלך מופיע בראש דירוגי החיפוש – כך שהוא דוחף את המתחרים למטה.

 

גישה משולבת

משתמשי האינטרנט אינם הומוגניים. יש המעדיפים לגשת לאתרים באמצעות מנועי חיפוש; אחרים לוחצים באופן שגרתי על מודעות בתשלום. זה גורם לאתרים עסקיים לנקוט בגישה משולבת המשלבת הן קידום אורגני והן פרסום בתשלום באסטרטגיה המקוונת שלהם.

 

המחיר של קידום ארגוני

כשרוצים לבחון מחירי קידום אורגני, צריך לכלול משתנים רבים במשוואה. יש טווח רחב של מחירים, אשר יכול לנוע בין מאות שקלים בחודש ולהגיע לאלפים רבים. חשוב לא לבחור בהצעת המחיר הנמוכה ביותר, על אף הפיתוי של חיסכון בכסף, כי ייתכן ומדובר בחברה לא מקצועית שלא תביא תוצאות ראויות. עם זאת, לא כדאי לבחור את החברה שדורשת את המחיר הגבוה ביותר, כי בסופו של דבר, אינך מעוניין להוציא סכומים היסטריים על השירות.

עלייך לבדוק את החברה איתה אתה מעוניין לעבוד, לראות אם יש להם המלצות והוכחות לכך שהם אכן מצליחים בקידום אורגני. כך, תדע אם המחיר שמוצע לך הוא אכן מחיר שסביר לשלם עבור קידום האתר שלך.

 

איש קידום