חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » קידום אתרים בישראל לחברות בארה"ב – מה חשוב לדעת?

קידום אתרים בישראל לחברות בארה"ב – מה חשוב לדעת?

כולם רוצים למכור לאמריקאים. יש שם שוק ענק ופוטנציאל עצום להצליח. אם מדובר על שירותי דיגיטל, אז בכלל – אפילו לא ממש צריכים להיות שם כדי לעשות עסקים, אבל האם זה באמת נכון? מה כדאי לדעת לפני שמקבלים החלטה ואיך עושים את זה נכון?

 

לתת שירות לאמריקאים ולהישאר בבית

קידום אתרים הוא אחד מהתחומים האלה, שאפשר לעסוק בהם מכל מקום בעולם ולתת שירותים לכל מקום בעולם. אבל נראה כי בראש הפירמידה של המדינות המבוקשות בעולם לעשות בהן עסקים עדיין נמצאת ארה"ב. מדינה נוחה ומזמינה, דוברת אנגלית, יחסים טובים עם ישראל, אז מה כבר יכול להשתבש? האמת היא ששום דבר לא חייב להשתבש, בתנאי שאתם יודעים מה זה IRSואיך להתנהל מולו.

 

מדיניות קשוחה של גביית מיסים

בגדול, IRS היא המקבילה הישראלית למס הכנסה, אך היא מחזיקה סמכויות נרחבות ודומה יותר בתפקידה לרשות המיסים כאן אצלנו בארץ. הסמכויות הנרחבות של IRS מאפשרות לה לגבות מיסים גם מאזרחים אמריקאים השוהים בחו"ל וכן מאנשי עסקים המחזיקים עסקים בארה"ב, אבל החידוש הוא חבות המס לרשויות האמריקאיות, החלה אפילו על מי שעושה עסקים דיגיטליים עם ארצות הברית.

 

להקים חברה ולעבוד עם אמריקאים לפי הספר

אמריקאים מעדיפים לעבוד עם חברות אמריקאיות. זו עובדה ידועה. לכן, אנשי עסקים רבים, לרבות עסקים וירטואליים, מבינים שהם חייבים להירשם ברשם החברות של ארה"ב ואף לפתוח חשבון בנק בבנק אמריקאי. הצעד הבא התהליך, אם כן, חייב להיות הגשת דוחות מס שנתיים, כמתחייב לפי החוק האמריקאי ולבסוף, כמובן, תשלום מיסים בהתאם לדוחות.

 

ליהנות מכל העולמות

אז אם אתם חושבים שחלום העסקים בארה"ב הולך ומתרחק לכם, כדאי שתעצרו רגע ותבדקו שוב: כל מה שאתם באמת צריכים לעשות זה לפעול לפי החוק האמריקאי, להגיש דוחות בזמן ולשלם מיסים בהתאם לרווחים שלכם מהעסקים שאתם עושים בארה"ב. זה לא שונה מהמצב בישראל, אבל פוטנציאל הרווח הרבה יותר גדול – אם תעשו את זה נכון.

 

הדרך הבטוחה לעבוד עם עסקים אמריקאים

אלפי אנשים ברחבי העולם משלמים מיסים לרשויות המס האמריקאיות – כי הם אזרחים אמריקאים השוהים בחו"ל, או כי הם מנהלים עסקים עם ארצות הברית. כולם עושים דבר אחד משותף – עובדים מו רואה חשבון אמריקאי, שמכיר היטב את המיסוי האמריקאי ואת שיטות העבודה של רשויות המס, מבין איך להשיג ללקוחות שלו שיעורי מס נמוכים ככל האפשר ולשמור עליהם מפני טעויות קריטיות.

 

לסיכום

קידום אתרים לחברות בארצות הברית משמעו פוטנציאל חשיפה עצום ללקוחות חדשים, אבל גם עבודה מסודרת מול רשויות המס האמריקאיות. אם תצליחו לעשות את שני הדברים במקביל בצורה מסודרת – כנראה שעליתם על הגל הנכון.

אמריקה

אולי יעניין אותך גם