חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » 5 עצות עבור קידום אתרים בתקציבי שיווק מוגבלים

5 עצות עבור קידום אתרים בתקציבי שיווק מוגבלים

תהליך של קידום אתרים איננו חייב להיות יקר בצורה משמעותית. במדריך הבא נעניק לכם חמש עצות זהב לצורך קידום אתרים בתקציבי שיווק מוגבל, אך עם תוצאה מצוינת מבחינת איכות הקידום.

 

קידום אתרים בתקציב שיווק מוגבל: 5 עצות זהב

קידום אתרים מהווה נתח נכבד מתקציב השיווק, וזאת לאור העובדה כי פרסום בגוגל מהווה אפיק שיווקי ופרסומי ראשון במעלה, במידה ואכן מגיעים לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש. נושא המיקום הוא חיוני, ולכן רבים סבורים כי במידה ואין ברשותם תקציב שיווקי מכובד, לא ניתן לבצע תהליך של קידום אתרים. עם זאת, גם בתקציבי שיווק מוגבלים ניתן לבצע קידום אתרים מצוין,  ולהלן חמש עצות זהב בהם תוכלו להשתמש לצורך התהליך:

 

  1. חקר מילות מפתח – מחקר של מילות מפתח איכותי מהווה את הבסיס בעבור קידום אתרים, ולכן במידה ויש ברשותכם תקציב שיווק מוגבל, מומלץ להקדיש נתח מהתקציב לצורך חקר מילות מפתח אשר נועד לאתר את מילות החיפוש בהם משתמשים הגולשים, והוא נועד לצורך גיבוש האסטרטגיה השיווקית שלכם מבחינת הקטגוריות והתכנים אשר מופיעים באתר. ככל שהחקר ייעשה בצורה מקיפה ומדויקת, כך תוכלו להבטיח כי תהליך קידום האתר יתבצע כהלכה.
  2. תוכן הוא שם המשחק – הגולשים אשר נכנסים לאתר שלכם מחפשים ערך מוסף, ולכן השקעה בכתיבת תוכן אשר מקנה להם כלים, ידע וטיפים תאפשר לכם לקפץ במהירות בתוצאות החיפוש של גוגל. עם זאת, על התוכן להיות מקורי אך גם נגיש מבחינת הקורא, ולכן מדובר באלמנט אליו יש לשים דגש בעת קידום האתר בתקציב שיווקי מוגבל.
  3. מהירות – גוגל נוטה שלא לקדם אתרים אשר זמן הטעינה שלהם ארוך, ולכן תקציב השיווק שלכם במסגרת של קידום אתר חייבת להיות מוקדש לבדיקות בכדי להבטיח כי האתר עולה במהירות, וזאת בכדי למנוע צוואר בקבוק הנובע כתוצאה מחבילת הגלישה של הגולש, המיקום שלו או איכות השרת.
  4. אופטימיזציה – תהליך של אופטימיזציה לאתר הוא חיוני לצורך הנגשתו לגולש, וזאת מתוך מטרה כי יתאפשר לו להיכנס לאתר מכל מכשיר סלולר או מחשב. למעשה, גוגל לא מאפשרת לקדם אתרים אשר אינם מותאמים למכשיר הנייד (זאת לאור נתונים אשר מצביעים על כך כי רוב הגולשים מבצעים את החיפוש באמצעות המכשיר הנייד) ולכן תהליך אופטימיזציה הוא חיוני לצורך הצלחת קידום האתר, גם כאשר תקציב השיווק שלכם מוגבל.
  5. קישורים פנמיים – נדבך משמעותי מתהליך של קידום אתר נוגע לקישורים פנמיים אשר נועד להקל על הגולש בזמן הניווט באתר כמו גם בכדי לספק למנוע החיפוש של גוגל אינדיקציה אודות העמוד. משום כך, חשוב מאוד לבצע קישורים פנמיים אשר ישתלבו באופן מדויק עם התוכן אשר מפורסם באתר, כמו גם בתפריט הראשי.

קידום בגוגל

אולי יעניין אותך גם