חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » קידום אתרים לפי עיר – מה היתרון בכך?

קידום אתרים לפי עיר – מה היתרון בכך?

כל עסק כיום צריך להיות אונליין.

גם לעסקים מקומיים קטנים חייבת להיות נוכחת באופן מקוון או שהם יפספסו מספר לא מבוטל של לקוחות פוטנציאליים שעשויים לחפש את מה שהעסק מציע.

שיווק דיגיטלי מקומי יכול להגדיל את בסיס הלקוחות של העסק, להוביל להכנסות גבוהות יותר ולעזור לעסק להמשיך ולצמוח.

אם אתה רוצה שהעסק שלך יצליח, אז הקדש מעט זמן כדי ללמוד עוד על קידום אתרים לפי עיר וכמה זה יכול לעשות עבור העסק שלך.

 

קידום אתרים מקומי – החשיבות

בכל חודש נערכים מיליארדי חיפושים מקומיים. חיפושים בגוגל הכוללים "בסביבה שלי" גדלו פי 34 ממה שהיו לפני ארבע שנים. למרות שעדיין מתרחשות עסקאות רבות בחנויות מקומיות, נדרשת נוכחות מקוונת בכדי לעזור לכמה שיותר לקוחות למצוא את העסק ולהחליט לעצור בחלון הראווה.

נכון לעכשיו, כ- 85% מכלל העסקאות עדיין בחנויות מקומיות. עם זאת, אנשים מגלים מידע על חנויות מקומיות על ידי חיפוש באינטרנט. כמעט ¾ מאלו שמבצעים חיפוש מקומי בסמארטפון שלהם יבקרו בעסק קשור בתוך 24 שעות או פחות, ולמעלה מ -25% מאותם חיפושים הולכים להוביל לרכישה.

לכן, במידה והעסק שלך שוכן באילת, לדוגמה, יש חשיבות רבה שתעסוק בתחום של קידום אתרים באילת על מנת למנף אותו ולהגיע לעוד לקוחות רבים.

 

התנהגות הצרכנים של ימינו

לצרכנים יש היום ציפיות גבוהות בהרבה, הם רוצים פעולה מיידית, והם נוטים יותר לפעול על פי גירוי כאשר הם מונעים. הם נוטים יותר לקבל החלטות ראשוניות על סמך מה שהם רואים ובדרך כלל נאמנים יותר למה שהם צריכים באותו רגע במקום למותגים. האדם הממוצע בודק היום את הטלפון שלו 150 פעמים במהלך היום ומבלה 177 דקות בטלפון שלו כל יום. בכל פעם שאדם פותח את הטלפון שלו, הוא מבלה 70 שניות בממוצע ברשת.

בעבר הכל התבסס על מיקומים פיזיים. לחלק מהעסקים היו אתרים, אך הם בדרך כלל רק הראו ללקוחות פוטנציאליים איך להגיע לחנות המקומית ולא הציעו הרבה ללקוח. קבלת החלטות התבססה על תנועה רגלית למיקום הפיזי והתעלמה מהאתר, אם לעסק היה כזה.

כיום, שיווק דיגיטלי מניע מכירות לא מקוונות. הצרכנים מסתמכים על חיפושים באינטרנט כדי לעזור להם למצוא עסקים מקומיים, גם אם הם יבקרו בחנות באופן אישי, ויבדקו באתרים אחר מידע נוסף לפני שהם יחליטו לבקר בחנות.

 

מדוע לעשות קידום אתרים?

קידום אתרים לפי עיר מסייע לעסקים מקומיים להגיע ליותר לקוחות, להגדיל את הכנסותיהם וליצור מקומות עבודה חדשים. זה עוזר לעסק לצמוח משמעותית ויכול לעזור לעסק להצליח הרבה יותר בהשוואה לעסק שאין לו טביעת רגל דיגיטלית.

בשנה האחרונה, עסקים שהשתמשו בשיווק דיגיטלי ביעילות היו בסיכוי גבוה פי 3 להגדיל את מספר השיחות שקיבלו, להגדיל את הלידים שלהם ולהגדיל את מכירותיהם בהשוואה לעסקים ללא נוכחות באינטרנט.

 

מקדם אתרים