חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » קידום אתר רכב באינסטגרם – מספר טיפים

קידום אתר רכב באינסטגרם – מספר טיפים

בין אם אתם עוסקים בתחום הליסינג הפרטי או התפעולי, חשוב לדעת כיצד ניתן למנף את המכירות.

וכשמדברים על מינוף בית העסק, או מינוף סוכנות רכבים לצורך העניין, מדברים על קידום אתרים.

ומה בא עם קידום אתרים לסוכנות רכב? פלטפורמות שונות כמו אינסטגרם, פייסבוק ועוד.

קשה לדמיין את העולם ללא פלטפורמות חברתיות, באמצעותן ניתן להתעדכן בכל מה שחם ולוהט, בכל מה שנחשב טרנדי. וכשרוצים לקדם סוכנות רכבים, גם אז צריך להתעדכן בטרנדים שונים בעולם הרכב. למשל, מה לגבי כל נושא ה-SUV? ומה לגבי הנושא של ליסינג פרטי לרכבים? אלו הן מגמות שהולכות ומתחזקות בשנים האחרונות. הנה מידע שכדאי לקחת בחשבון כשמקדמים סוכנות רכבים:

 

מה חשוב לדעת לגבי טרנדים בעולם הרכב?

אם רוצים למשל לשווק דגם SUV חדש, חשוב לדעת אל מי לפנות וכיצד לאתר את קהלי היעד הנכונים. יחד עם זאת, חשוב לפנות אל קהלי היעד בשפה שלהם, להבין את הטרנדים הנוכחיים. אם תשווקו רכבי SUV בפני קהלי יעד שחובבים מכוניות ספורט, הרי שתפסתם מרובה – תפסתם כלום. וזה לא המצב הרצוי.

אם כך, מה המצב הרצוי? המצב הרצוי והאופטימלי הוא קידום באינסטגרם בעזרת ידוענים. זה לא תמיד יהיה הכי פשוט, אבל תוכלו לנסות ליצור קשר עם ידוענים שונים מכל מיני תוכניות ריאליטי. אלו, רק מחכים שיפנו אליהם עבור כל מיני השקות ופרסומים. בשורה התחתונה, בימינו יש כל כך הרבה תוכניות ריאליטי שונות, עד שהמשימה של איתור ידוענים הופכת לקלה ממש. ואתם גם תופתעו לגלות שחלק גדול מהידוענים לא יגבו ממכם סכומים גבוהים על שיתופי פעולה פרסומיים.

 

יצירת קשר עם ידוענים באינסטגרם למטרת פרסום ושיווק

בעלויות מאוד זולות (ולפעמים גם בחינם), אתם תוכלו לרתום אותם לעגלת השיווק שלכם באינסטגרם. ברגע שידוען כזה או אחר מתויג אתכם באינסטגרם, עשיתם את שלכם. הגדלתם משמעותית את החשיפה שלכם ושל המותג.

יחד עם קידום באינסטגרם, כמובן שיהיה מומלץ לקחת בחשבון תהליכי קידום נוספים ואחרים. למשל, קידום בפייסבוק. בפייסבוק תוכלו למצוא המון סוגים שונים של קבוצות רכבים, מועדוני רכב ועוד. כל עוד אתם מעוניינים להגדיל חשיפה, תוכלו לעשות זאת באמצעות הפלטפורמה הזו.

 

אם מדברים על טרנדים בעולם הרכב – מדברים שיפורי רכבים

ואם כבר מדברים על טרנדים בעולם הרכב, חשוב לדבר על עולם שיפורי הרכב. בין אם משווקים רכבים מסוג כזה או אחר, יהיה כדאי גם לפנות אל קהילת משפרי הרכבים. בימינו ניתן לשפר ולמגן רכבים לשטח, כמו למשל ג'יפים ורכבי SUV.

יחד עם זאת, ישנה גם קהילה ענקית של נהגים אשר משפרים רכבים ספורטיביים. בין אם סוכנות הרכב משווקת רכבים כאלו או אחרים, יהיה כדאי גם לפתוח צוהר מסוים לקהילות הנ"ל. למשל, יהיה אפשרי למשוך את קהלי היעד האלו בעזרת מחירים מיוחדים על התקנת אבזור לרכב.

 

כיצד ניתן לנסות למשוך קהלי יעד של נישות באינטרנט?

ניתן למשל להכריז על מבצעים עבור התקנת מצלמות לרכב, התקנת מערכות אודיו, סאונד ועוד. בכל מקרה, תמיד יהיה כדאי לנסות להגדיל את קהלי היעד. גם אם הלקוחות שנחשפים בפניכם לא יישארו לקוחות קבועים, בכל זאת עשיתם את שלכם.

כשלקוח נחשף לפרסום של סוכנות רכב ושל מוצר, בפעמים רבות הוא גם מעביר את הפרסום לחבר רלוונטי. במילים אחרות, גם אם סוכנות הרכב לא עוסקת ספציפית בשיפור של רכבים, עדיין יהיה כדאי לפתח לפנות בפרסום אל קהלים אלו.

 

חשוב להבין שלפרסום ושיווק יש אפקטים ארוכי טווח

בסופו של דבר, הפרסום גם יוצר מעין אפקט ארוך טווח. מחקרים מראים שאנשים צריכים להיחשף בפני פרסום כמה וכמה פעמים עד ביצוע החלטה כזו או אחרת. ככל שתקפידו להתמיד ולפרסם, כך תגדילו את האפקט שמורגש בטווח הארוך.

גם אם במהלך קמפיין כלשהוא לא הורגש אפקט ניכר, בדרך כלל יהיה מומלץ להמשיך עם היד על הדופק ולהמשיך לשווק. כמובן, במקביל תמיד יהיה חשוב לבדוק במה טעיתם ולמה הפרסום הקודם לא צלח. האם יש סיבה קונקרטית לכך שהמכירות בסוכנות הרכב לא גדלו משמעותית? חשוב לעבור על מה שצריך ולבדוק את כל הנתונים.

 

רשת