חיפוש
עמוד הבית » קניות באינטרנט » קניות אונליין – אילו האתרים הנפוצים ביותר לקופונים

קניות אונליין – אילו האתרים הנפוצים ביותר לקופונים

קניות אונליין נהפכו לבילוי האהוב על כולנו, מה יותר טוב מאשר להתחדש בדברים נצרכים לבית (ודברים שלא נצרכים בכלל) והכל מהנוחות של הספה הביתית שלנו.

אז מה יכול להפוך את החוויה הזאת לאפילו יותר מספקת? כן כן, ניחשתם נכון – קופונים. לשלם מחיר מלא על מוצרים זה פאסה.

קופונים מאפשרים לנו להמשיך להנות מהמוצרים האהובים עלינו ולשלם עליהם הרבה פחות.

מי יגיד לזה לא? לכן אירגנו לכם רשימה של האתרים הנפוצים ביותר לקופונים.

 

  1. גרופון

זהו האתר הגדול ביותר בתחום הקופונים הפועל בישראל כיום. החברה השיקה מספר אתרי קופונים ברחבי העולם ומתבססת על שיטת רכישה חברתית. האתר מציע מגוון קופונים בשלל קטגוריות. אפשר להנות מקופונים ומחירים מוזלים למוצרים ואטרקציות שונות. המנוע חיפוש נוח, מחלק לפי איזורים ומאפשר לקרוא חוות דעת של רוכשים נוספים. לאתר יש גם רשימת תפוצה, שהרשומים לה נהנים מקבלת הצעות לקופונים מעניינים וייחודיים מידי יום.

 

  1. באליגם

גם אתר זה פועל לפי קופונים ברכישה קבוצתית, ממש כמו גרופון. אבל לעומתו, יש בו אופציה לרכישה מיידית של מוצרים באתרי קניות מקוונות. אפשר להנות מרכישת מוצרים לבית כגון רהיטים, מוצרי חשמל ואפילו מוצרי היגיינה, טיפוח, גאדג'טים ועוד. אם אתם ממש מרגישים נועזים תוכלו למצוא שם אפילו רכבים, אבל אולי זה קצת יותר מידי לאנשי הקופונים שאנחנו. בכל אופן, ניתן למצוא שם גם הטבות והנחות למסעדות, מוצרי תינוקות ומלונות. גם הוא מציע קופונים על בסיס יומי לרשומים שלו.

 

  1. ביג – דיל

זהו אתר קופונים מבית Ynet . הם מציעים קופונים שניתנים למימוש רק לאחר שהמכירה הגיעה ליעדה מבחינת מספר רוכשים. הקופונים ניתנים לרכישה לזמן קצוב של כמה ימים בהם יש ניסיון לגייס את מספר הצרכנים הנדרשים לאפשר למימוש ההנחה המדוברת. בגלל שזה עובד על מתכונת של קנייה חברתית, ציפיית המודל הוא שאנשים יפעלו במסגרת המדיה החברתית שלהם או בכל מעגל חברתי על מנת לשכנע את חבריהם להצטרף למבצע ככה שכולם יהנו. גם כאן מוצעים מגוון קופונים בשלל תחומים אבל עניין מינימום המשתתפים עלול להקשות קצת לפעמים.

 

  1. וואלה שופס

כמובן כדי להישאר רלוונטי גם אתר וואלה הצטרף למסיבה. האתר מציע קופונים לא רעים בכלל, הוא נוח למשתמש ושומר על מגוון יפה שמשלב בין המוצרים של חברת וואלה! לבין חברות אחרות.

 

  1. קופונלי

אתר עצמאי שמאגד הרבה סוגים של קופונים ואפשרויות רכישה בזול ובהנחה כמו שאנחנו אוהבים. האתר מאפשר רכישה מבתי עסק ישראלים מקומיים ומתחייב למשלוחים לכל הארץ תוך מספר ימי עסקים. ניתן גם לברר עם החנות עצמה ואפילו ללכת פיזית לרכוש אם אתם גרים בסביבה ולהיעזר בקופון. זה אתר מעולה למי שרוצה לתמוך גם בעסקים קטנים וגם להנות ממחירים טובים.

 

קניית מוצר

אולי יעניין אותך גם