חיפוש
עמוד הבית » כללי » שומרים על היגיינה – שלושה פתרונות היגייניים למסעדות

שומרים על היגיינה – שלושה פתרונות היגייניים למסעדות

שמירה על היגיינה במקומות ציבוריים חשובה לבריאות של כולנו. תפריט דיגיטלי הינה הדרך הבטוחה והטובה ביותר לשמור על היגיינה במסעדות, בברים ובבתי קפה. בלחיצת כפתור סורקים ונכנסים לתפריט מן הטלפון הנייד או הטאבלט. חברת וויקארד מאפשרת לכם ליצור בקלות תפריט דיגיטלי עם לוגו העסק שימשוך אליכם לקוחות, יגביר את המודעות לעסק שלכם ויסייע לקדם אתכם ברשתות החברתיות.

חדשנות בתחום קידום עסקים ושיפור חווית לקוח

עסקים רבים מבינים כי חדשנות היא הדרך לפרוץ ולהגיע לתודעת הציבור. סריקת ברקוד או שימוש בטכנולוגיית NFC המעבירה את המשתמש מיידית לאתר על ידי הצמדת מכשיר הטלפון הפכה פופולארית מאוד וממשיכה לצבור תאוצה. סריקת הברקוד מכניסה את הלקוח לאתר הבית של המסעדה שלכם או ישירות אל תפריט דיגיטלי  לחווית לקוח טובה ומרשימה הרבה יותר.

שומרים על היגיינה – שלושה פתרונות היגייניים למסעדות

שלושה פתרונות היגיינים למסעדות

כדי לשמור על היגיינה במסעדה, הבר או בית הקפה שלכם תוכלו להעזר בשלושת הלהיטים החדשניים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי: תפריט וכרטיס ביקור דיגיטלי וקידום העסק בגוגל SEO:

  1. תפריט דיגיטלי מאחר והלקוח שלכם נכנס אל התפריט מן הטלפון האישי שלו, לא יעברו יותר תפריטים מודפסים מיד ליד לשמירה על בריאות הלקוחות והעובדים שלכם. בנוסף ליתרון ההיגייני תזכו ליתרון נוסף, כלכלי, הכסף שתחסכו בהדפסה חוזרת ונשנית של תפריטים ההולכים ומתבלים ומתלכלכים. יתרון בולט נוסף הוא האפשרות להנגשת התפריט הדיגיטלי לבעלי מוגבלויות.
  2. כרטיס ביקור דיגיטלי הכרטיס הדיגיטלי מאפשר חיוג מהיר לבית העסק שלכם, שיתוף בית העסק בכל הרשתות החברתיות, שליחת הודעת ווצאפ לבית העסק וקישור לאתר העסק והכל בעיצוב מדהים כדי שהלקוח שלך יקבל רושם ראשוני טוב הרבה יותר ממה שכרטיס ביקור רגיל יכול להציע.
  3. קידום העסק SEO בגוגל אנו נסייע לבית העסק שלך להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל לחשיפה מיטבית.

 

חסכון משמעותי בכסף לעסקים

חברת וויקארד מאפשרת לכם לעצב תפריטים, כרטיסי ביקור והזמנות לאירועים דיגיטליים. במקום להוציא כסף רב על הקמת אתר לבית העסק שלכם תוכלו ליצור תפריט לעסקים המפרט את תחומי העיסוק וההיצע שלכם.

באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם תוכלו לקדם את העסק בקלות ולחסוך בהוצאות. באתר שלנו תוכלו להתרשם מן העיצובים היצירתיים שאנו מציעים ולראות כיצד תוכלו להעלות את המודעות לעסק שלכם ברשתות החברתיות.

 

לסיכום

חדשנות היא מילת המפתח בכל הקשור לשיווק נכון. תפריט וכרטיס ביקור דיגיטלי מייצרים אצל הלקוח חוויית משתמש טובה יותר ומרשימה יותר. באתר שלנו תוכלו ליצור לעצמכם תפריט וכרטיס ביקור שיאפשרו לכם לקדם את העסק ברשתות החברתיות וליהנות מחסכון כספי משמעותי. העזרות בשיטות מתקדמות כגון סריקת ברקוד וNFC-  תורמות רבות לשמירה על היגיינה לשמירה על בריאות הלקוחות והעובדים שלכם בקלות ובנוחות.

פתרונות היגייניים למסעדות

אולי יעניין אותך גם