חיפוש
עמוד הבית » דיגיטל » שוקלים להעביר את העסק לשרת וירטואלי? אלו היתרונות והחסרונות

שוקלים להעביר את העסק לשרת וירטואלי? אלו היתרונות והחסרונות

בתור בעלי עסקים, אחד הדברים הכי מועילים לעסק שלכם זה להעביר אותו לשרת וירטואלי. מדובר על מחשב רב עוצמה שיהפוך את העבודה שלכם להיות הרבה יותר מהירה ובטוחה. השרת הזה לא יושב אצלכם במשרד והחיבור אליו נעשה דרך הענן. אם אתם מתלבטים האם לעבור לשרת מהסוג הזה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר.

 

עבודה מהירה יותר

היתרון הראשון של שרת וירטואלי הוא ביכולת העיבוד שהוא מספק לכם. העוצמה של השרת מאפשרת לו לבצע מספר רב של תהליכים בו זמנית, יחד עם יכולת עיבוד שהופכת כל פעולה לכזו שמתבצעת במהירות גבוהה יותר מאשר במחשב רגיל. בתור בעלי עסקים מהירות עבודה היא משהו שמתרגם אצלכם להכנסה, כך שמדובר על יתרון שבהחלט כדאי לתת עליו את הדעת.

עבודה מהירה יותר

אבטחת מידע

היתרון השני הוא אבטחת מידע. לא משנה מה התחום שבו העסק שלכם נותן שירות, סביר להניח שיש לא מעט מידע שלא הייתם רוצים שיגיע לידיים לא רצויות. שמירה על המידע הזה בתוך המחשבים של העסק היא משימה הרבה יותר קשה מאשר הפקדה שלו בשרת וירטואלי. השרת הרבה יותר קשה לפריצה, וסביר להניח שמידע שנמצא בו לא יגיע לאף אחד חוץ מכם.

 

הקצאה יעילה של משאבים

בניגוד לשרת פיזי שבו אתם משלמים על זמן העבודה של השרת, בשרת וירטואלי ניתן לבדוק בצורה חכמה מהי כמות המשאבים שאתם צורכים והתשלום יהיה רק על הכמות הזו. באופן הזה תוכלו לשלם את המינימום בלי להתפשר על איכות השירות.

 

עבודה מרחוק

בשנים האחרונות רוב מקומות העבודה מאפשרים לעובדים שלהם לעבוד מרחוק. אם גם אתם מבינים את החשיבות הרבה שיש לעבודה מרחוק, חשוב לספק לעובדים שלכם תשתית שתאפשר להם לעבוד מרחוק בצורה נוחה. חיבור לשרת וירטואלי יכול להיעשות גם מהבית של העובדים, כך שלפחות מהבחינה הזו מדובר על יתרון גדול לשרת הזה.

 

עלות

החיסרון המרכזי של שרת וירטואלי הוא שאתם הולכים לשלם כל חודש על השימוש בו. לא מדובר על רכיב שאותו אתם קונים פעם אחת ומכאן ואילך השימוש בו חופשי אלא על משאב שעליו אתם משלמים לפי השימוש. למרות שבמבט ראשון העלות של שרת וירטואלי יכולה מעט להלחיץ אתכם, מהר מאוד תגלו שהיתרונות שהשרת הזה מספק לכם בהחלט שווים את המחיר שהוא עולה לכם.

 

לסיכום

שרת וירטואלי הוא אחד הדברים הכי טובים שאתם יכולים לעשות לטובת העסק שלכם. השרת הזה יאפשר לכם לעבוד מרחוק באותה איכות כמו בעבודה, יספק לכם אבטחת מידע חסרת תקדים וכמובן יעזור לכם לא להתעסק בכל מה שקשור לתשתיות מחשוב. החיסרון היחיד של השרת הזה הוא שהשימוש בו יכול לעלות לכם לא מעט כסף, אך ביחס ליתרונות החיסרון הזה בהחלט בטל.

עסק לשרת וירטואלי