חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » שיקולים טכניים בבניית אתר מכירות – חשוב שתכירו

שיקולים טכניים בבניית אתר מכירות – חשוב שתכירו

בנייה של אתרי מכירות, בשונה מאתרי תדמית שבהם מוצג בעיקר תוכן, נחשבים למורכבים יותר. שכן, מדובר במלאכה שמצריכה היכרות מעמיקה עם כל מיני שיקולים טכניים שיקבעו בסופו של דבר אם האתר יצליח ויביא למכירות.

מי שבקיא בתחום הקמת אתרי מכירות יוכל להגיד גם מתוך שינה שישנם כמה שיקולים טכניים שחשוב מאוד להכיר בהם לפני שמתחילים בהליך ההקמה. מדובר בשיקולים שנוגעים ליצירת תשתית נכונה, בחירה באמצעי סליקה ותשלום ועוד. לצורכי הכתבה התייעצנו עם  ג’ורג’ שופאני, המנכ”ל והבעלים של סוכנות איקומרס Original Concept , המתמחה בבניית אתרי מכירות אונליין ( למידע נוסף >>> ). בשורות הבאות ירוכזו בפניכם השיקולים המרכזיים שחייבים להכיר לפני שמתחילים בכלל בהליך בניית האתר. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולהכיר אותם מקרוב, כדי שתוכלו לבנות את האתר שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

שיקול טכני מספר 1 שאתם צריכים להכיר: בחירה בפלטפורמה מתאימה

חשוב מאוד שתערכו בירור מקיף בנוגע לפלטפורמה הנבחרת של האתר. שכן, בחירת פלטפורמה נכונה יכולה להרים את העסק שלכם. בעוד בחירה בפלטפורמה שגויה עשויה לרסק אותו לחלוטין. אלו שבחרו בפלטפורמה שגויה בעקבות חוסר מידע בנושא, יוכלו לומר לכם שקשה מאוד לשנות אותה בהמשך במידה ויתברר כי זו אינה נכונה.

 

שיקול טכני מספר 2 שאתם צריכים להכיר: בחירה נכונה באמצעי סליקה ותשלום

חשוב מאוד שתשקלו היטב מהן דרכי התשלום שאתם מעמידים בפני הלקוחות שלכם. ההמלצה היא לערוך בירור מקיף בנושא ולבחון מהי הדרך הנוחה ביותר לתשלום עבור קהל היעד שלכם. אם יש באפשרותכם לבחור במספר אפשרויות תשלום זה יהיה מבורך. שכן, ככל שיהיו יותר אפשרויות תשלום באתר, כך תפחיתו את הסיכויים לנטישות של לקוחות בשלב התשלום.

 

שיקול טכני מספר 3 שאתם צריכים להכיר: בחירה נכונה באבטחת האתר

אתרי מכירות צריכים להיות מאובטחים באופן הטוב ביותר. מצב שבו תהיה זליגה של נתונים עשויה לגרום לכם לנזק תדמיתי גדול מאוד שקשה לשנות אותו בהמשך. עליכם לשקול את דרך האבטחה המתאימה לכם ביותר. כאשר ההמלצה היא לשכור את שירותיו של בעל מקצוע שמומחה בתחום האבטחה. כזה שיכול לבנות לכם את האתר וגם להבטיח לכם שהוא מאובטח היטב.

קניית מוצר

שיקול טכני מספר 4 שאתם צריכים להכיר: עיצוב נכון של האתר

שימוש לב שאתם שוקלים היטב את דרך העיצוב של אתר המכירות שלכם. שכן, הגישה הרווחת היום אומרת שצריך לעצב את האתר באופן פשוט ככל הניתן ויחד עם זאת, לשלב בו צבעוניות. מדובר בעניין שעשוי להיות מורכב למי שלא בקיאים בתחום. לכן, גם כאן כדאי להסתייע בגורמים מקצועיים שיודעים להביא את השילוב בין השניים, כדי שבסופו של דבר, האתר יהיה מעוצב כמו קטלוג שיזמין את הגולש להמשיך ולדפדף בו. בנוסף לכך, יש לשים דגש על סידור נכון של הפריטים באתר. אם הגולש לא ימצא את מבוקשו תוך כמה רגעים ספורים (במרבית המקרים מדובר בדקה – שתיים של חיפוש), הוא עשוי לנטוש את האתר שלכם ולעבור לאתר של מתחרים.

 

שיקול טכני מספר 5 שאתם צריכים להכיר: התאמה נכונה של האתר למכשירים שונים

הגולשים שיגיעו אל האתר שלכם צפויים לגלוש במכשירים שונים. יש מי שיגלשו על מחשבים ניידים או נייחים בעוד אחרים ישתמשו במכשירים הניידים שלהם. עליכם לשקול היטב את ההתאמה של האתר שלכם לכל המכשירים הללו. ההמלצה היא כמובן להתאים את האתר שלכם לכלל המכשירים. כך אתם תאפשרו לגולשים שלכם לגלוש באתר במקסימום נוחות.

 

הכרתם את השיקולים הטכניים – זה הזמן ליישם

עכשיו כשאתם מכירים מקרוב את 5 השיקולים הטכניים החשובים ביותר שבאים לידי ביטוי בעת הליך של בניית אתר מכירות, אתם יכולים לפנות אל מומחים בתחום. בשלב זה אתם צריכים ליצור קשר עם חברה שיש לה ניסיון רב בהליך של בניית אתרים שמיועדים למכירות. חברה שכזו תקים עבורכם את אתר המכירות שתמיד חלמתם עליו תוך יישום של השיקולים שצוינו לעיל. לנו נותר רק לאחל לכם שתבחרו בחברה מקצועית שתבצע את ההליך החשוב הזה על הצד הטוב ביותר.

מחשב

אולי יעניין אותך גם