חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » שלב אחר שלב: איך מקדמים אתר?

שלב אחר שלב: איך מקדמים אתר?

אחרי שיש לעסק או לחברה שלנו אתר אינטרנט, קידום אתרים הוא שלב שאי אפשר לוותר עליו. לאור העובדה שהרשת מוצפת בכמות מידע עצומה, חשוב שהאתר שלנו יגיע לקדמת הבמה ולא יידחק למקום שבו אף אחד לא ייתקל בו. גם אם האתר שלכם מושקע ובנוי היטב, הוא עדיין עלול לרדת לטמיון, ולכן חשוב שתבינו כיצד מבצעים קידום אתרים בצורה נכונה, שלב אחרי שלב.

 

בחירת איש מקצוע לביצוע הקידום

הדבר הראשון שחשוב לדעת, אם מעוניינים לקדם אתר, הוא למצוא איש מקצוע מתאים שמתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט, שיוכל לבצע עבורנו את המלאכה הזו. קידום אתרים זו עבודה מורכבת, שמשלבת מספר תחומי ידע בו זמנית. כדי שתצליחו לבצע את הקידום בצורה הנכונה, חשוב שיהיה איש מקצוע שמלווה אתכם ומבצע עבורכם את הפעולות הנדרשות.

בחרו איש מקצוע על פי ניסיון, ונסו לראות אתרים אחרים שאותם הוא קידם על מנת להבין האם זו הדרך הנכונה גם עבור האתר שלכם. זכרו, ההצלחה של האתר שלכם תלויה במידה רבה במי שיבצע עבורכם את הקידום.

קידום אתרים

בדיקת מהירות גלישה

בשלב הראשוני של קידום האתרים יש צורך לבדוק את מהירות הגלישה באתר שלכם. מחקרים רבים מצביעים על כך שמהירות גלישה היא תנאי בסיסי לכך שגולשים יישארו באתר. בנוסף, חברת גוגל מדרגת אתרים בין השאר על פי מהירות הגלישה שאותה הם מציעים לגולשים, כך שזו נקודה שאסור לכם לדלג עליה כאשר אתם מבצעים קידום אתרים לאתר שלכם.

 

שילוב של מילות מפתח

בכל תחום יש מספר מילים שמוגדרות בתור מילות מפתח. המילים הללו הן המילים הכי רלוונטיות בכל תחום, וכאשר מישהו מבצע חיפוש במנוע חיפש של תחום מסוים, והא יישלח לאתרים שבהם המילים הללו מופיעות מספר רב ככל האפשר של פעמים. בקידום אתרים יש צורך לשלב באתר את המילים הללו, על מנת להוביל את מי שיחפש משהו שקשור לתחום מסוים דווקא אל האתר שלנו.

קידום אתרים

הטמעת תכני מדיה וקישורים באתר

נתון רב משקל בדירוג האתרים של גוגל הוא כמות תכני המדיה באתר, כלומר תמונות וסרטונים. בנוסף, קישורים שמשולבים בתוך מאמרים גם הם דבר חשוב, והם יכולים להגביר את רמת החשיפה לאתר שלכם בצורה משמעותית. כחלק מהליך קידום יש צורך להטמיע את אותם דברים באתר, וכמובן חשוב להקפיד לעשות את זה בצורה אסתטית ככל האפשר.

 

לסיכום

קידום אתרים הוא חלק בלתי נפרד מפרסום בעידן שבו אנחנו חיים. כדי למנוע מצב שבו האתר של העסק שלנו לא מגיע לעיניים של הלקוחות, חשוב שנקדם אותו ונוביל אותו לראש הרשימה בתוצאות החיפוש. את הקידום מבצעים בעזרת הטמעה של תכנים שונים באתר כמו מילות מפתח, קישורים, תכני מדיה שונים וכיו"ב. בליווי של איש מקצוע מתאים גם האתר שלכם יוכל להעלות את החשיפה.

קידום אתרים

אולי יעניין אותך גם