חיפוש
עמוד הבית » קידום אתרים » 8 תוספים שאתם חייבים בבניית אתר

8 תוספים שאתם חייבים בבניית אתר

אם אתם בונים אתר בוורדפרס, מומלץ מאוד שתכירו את התוספים השונים שאתם יכולים להוסיף לאתר שלכם.

אמנם הגרסאות האחרונות של הפלטפורמה מציעות אפשרויות רבות ומגוונות, אך קשה מאוד לבנות אתר מורכב ומתקדם ללא שימוש בתוספים שונים.

קיימים כיום רבבות תוספי וורדפרס, דבר המקשה על בחירת הטובים ביותר.

במדריך זה נפרט על חלק מהתוספים הטובים והשימושיים ביותר עבור בניית אתרים.

 

Ad Inserter 

תוסף המאפשר לכם להוסיף מודעות ופרסומות לאתר שלכם באופן פשוט וקל. כל שעליכם לעשות זה לייבא את קוד במודעה ובאמצעות התוסף לקבוע היכן לשלב אותה. התוסף מאפשר לכם גם לבצע חילוף בין מודעות להן יש קודים שונים, למקם באופן אקראי את המודעות ולהחיל תנאים להופעת או אי הופעת מודעות.

 

Broken links checkers

תוסף המדווח על לינקים או תמונות שבורות ומאפשר לתקן אותן דרך התוסף. בנוסף, התוסף עובד בעברית.

 

לינקר

תוסף ישראלי היוצר קישורים קצרים על הדומיין שלכם עבור כל פוסט או עמוד, אותם תוכלו לשתף עם משתמשים אחרים. בנוסף, תוכלו לעקוב אחר קישורים אלה באמצעות מונה הלחיצות של התוסף.

 

WP Review

תוסף המאפשר להוסיף ביקורות למוצרים, שירותים או עמודים שונים באתר. ניתן אף לחלק את הביקורות לקטגוריות ולקבוע את שיטת הדירוג (למשל, באמצעות כוכבים, נקודות או אחוזים). כדאי לשים לב שהגרסה העברית של תוסף זה די צולעת, ולכן הוא עשוי להתאים יותר לאתרים באנגלית.

 

Yoast

אחד התוספים הפופולאריים ביותר בעולם קידום האתרים. התוסף מאפשר להתאים באופן אישי את כותרות הדפים ותיאורם עבור כל דף בנפרד, לבדוק באיזו רמה הטקסט קריא (אפשרות הזמינה באנגלית בלבד), ומסייע במניעת כפילויות בתוכן ואף לחסום גישה לתוכן מסוים מגוגל.

 

Contact form 7 save leads

תוסף המאפשר יצירה פשוטה של טפסים הנשלחים לכתובת האימייל שלכם, ואף מסייע לשמור את כל הפניות באופן מסודר, לחלק אותם לקטגוריות ולסמן אותם לפני מצב הטיפול בהם.

 

Layered popups

תוסף בתשלום המציע סוגים מגוונים של פופ-אפים שונים, למשל: המיקום בעמוד בו נמצא משתמש, מספר הדקות שהוא מבלה בעמוד מסוים ועוד. התוסף מאפשר להשתמש באנימציות המותאמות אישית או לחילופין לבחור מבין מאגר תבניות גדול.

 

WpDataTables

תוסף בתשלום לביצוע אופטימיזציה לתוכן, המסייע להציג נתונים באופן וויזואלי ואינטראקטיבי. באמצעות התוסף תוכלו ליצור גרפים צבעוניים וטבלאות באופן פשוט למדי, ותוכלו לשלוף נתונים מקבצי אקסל או מסדי נתונים שונים.

 

זקוקים לעזרה בבניית האתר שלכם וקידומו? פנו ל-DWEB

בניית אתרים וקידום בעצמכם זה לא קל. יתכן ואתם אשפי אינטרנט שיכולים לקדם את האתר שלכם בעצמכם, אך עבור רוב בעלי אתרים שהם גם בעלי עסקים זה לא המצב. אם אתם זקוקים לסיוע בבניית האתר וקידומו, DWEB היא חברה לבנייה וקידום אתרים מומלצת ביותר המציעה מגוון פתרונות ואפשרויות תחת קורת גג אחת. DWEB עובדת בצוות קטן אך מקצועי, ותסייע לכם לקחת את האתר קדימה במהירות ובמחירים הטובים בשוק – ללא דמי ניהול חודשיים וללא התחייבות.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם