3 יתרונות בדף תודה מושך


בניית אתרים / יום שלישי, דצמבר 15th, 2020

דף תודה מופיע לאחר שהגולש ביצע את הפעולה הרצויה באתר מה שהופך אותו למעין החצר האחורית של אתרים עסקיים, אך לא זה המצב! אילו יתרונות יש לדף תודה מושך?

בניית אתרים כוללת שני סוגים עיקריים של אתרים והם אתרי תדמית ואתרים שירותיים. אתרי תדמית לרוב יהיו בעיקר אתרים נותני מידע אשר מנסים לשכנע את הגולש לשכור את שירותיו של בעל העסק שהאתר שייך לו בעוד אתר שירותי מאפשר לגולש חווית שירות מלאה מקבלת מידע וכלה בשלב הקנייה והתשלום.

 

דף תודה

בכל אתר ניתן לשלב טפסים אשר מאפשרים לגולש לבצע פעולות ממשיות באתר כדוגמת השארת פרטים באתר תדמית או הכנסת פרטי כרטיס אשראי באתרי שירות. לאחר לחיצה על כפתור שלח בהרבה אתרים יופיע דף תודה אשר מטרתו להודות לגולש על שביצע את הפעולה שהאתר מציע. דף זה יכול להיות מעוצב לפי ראות עיניו של בעל העסק ומעצב האתר ועל כן באופן עקרוני אין גבול לרמת היצירתיות והיעילות שניתן להשקיע בו.

 

חשיבות הדף

קל לפספס ולמסמס את דף התודה בגלל שהוא דף שמופיע לגולש אחרי שהוא ביצע את הפעולה שהאתר מכוון אליה אך בעצם גלום בדף זה פוטנציאל אדיר למשיכת לקוחות נוספים, רתימת לקוחות קיימים וגם מתן מידע נוסף על הפעולה שביצע הגולש באתר. בגלל שלדף חשיבות גדולה במתן תחושה טובה ללקוח יש המון יתרונות בהשקעה בו ובעיצובו כדף מושך.

 

מידע נוסף

רבים תופסים את דף התודה כדף שכל מטרתו היא להגיד – תודה. אך בפועל ניתן לשלב בדף מידע שיועיל הן ללקוח והן לבעל העסק. דוגמא טובה ליתרון זה הוא יידוע הגולש על המשך התהליך שמתחיל לאחר ביצוע הפעולה שהדף מודה לה, עדכונו על קבלת קבלה או תיעוד לפעולה שהתבצעה ומה בעצם קורה הלאה עם הפרטים או הכסף שהוכנסו.

 

החלטה נבונה

איזה כיף להכניס פרטי כרטיס אשראי ולקנות מוצר באינטרנט ולאחריו לקבל דף מעוצב יפה, עם פרצופים מחייכים אשר גורם להרגיש שלקחת החלטה מאוד נבונה כשביצעת את הפעולה שעליה הדף מודה לך. בעצם בשלב זה הדף מונע מהגולשים להתחרט או לפקפק בחלטה שלקחו ולגרום לתגובת שרשרת שהם יחזרו לבצע פעולות דומות באתר זה שוב ואף יגרמו לאנשים נוספים לבצע פעולות דומות באתר.

 

אמינות

ההבדל הגדול בין תשלום או ביצוע פעולות באינטרנט לבין ביצוע פעולות אלה באופן מוחשי הוא תחושת האמינות. כאמור, לאחר שלקוח לוחץ על כפתור שלח הוא חייב לקבל חיווי משכנע ומספק לכך שהפרטים שלו אכן התקבלו והגיעו למקום נכון, מעין להרגיע אותו שהתהליך שבוצע ויבוצע הוא חוקי ואמין.

דף תודה מושך ומקצועי יכול להמשיך לקדם את האתר, לשרת הן את האינטרסים של הלקוח והן של בעל העסק. חשוב לוודא שהדף מוסר מידע ונותן תחושה של אמינות ושהלקוח ביצע החלטה נבונה בעת ביצוע הפעולה שעליה הדף מודה.

 

איש דיגיטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *