חיפוש
עמוד הבית » ווטסאפ » עשה ואל תעשה בקבוצות וואטסאפ

עשה ואל תעשה בקבוצות וואטסאפ

נרצה או לא, המגיפה העולמית שנחתה עלינו לפני כשנה, סידרה לכולנו המון זמן בבית. ברוב חלקי השנה האחרונה לא זכינו לבקר במסעדות, מסיבות, פארקים, קניונים ומשחקי כדורגל – נאלצנו לבדר את עצמנו ואת הסובבים אותנו בתוך קירות הבית. נכון, השימוש ב"נטפליקס" ובספריית ה-VOD צמח פלאים, גם העיסוק בכושר ובישול הפכו לדומיננטיים ככל שהתקדמנו לתוך המגיפה, אבל שחקן מרכזי מאוד שמיעטו לדבר עליו בתקופה האחרונה הוא ה-וואטסאפ!

 

קבוצות וואטסאפ

וואטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם בעשור האחרון, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך מתן אפשרות לקיים שיחות טלפון, וידאו ושליחת קבצי קול, סרטונים ותמונות. הפיצ'ר הפופולרי ביותר שלה, שגורם לכולנו להעביר שעות רבות מול הטלפון הנייד, הוא האפשרות לפתוח קבוצת וואטסאפ עם מאות משתמשים. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים בנוגע לשימוש בקבוצות וואטסאפ – עשה ואל תעשה:

 

כלי לחדשות, עדכונים ובידור

אנחנו ממליצים בחום להשתמש בקבוצות הוואטסאפ השונות ככלי שדרכו תוכלו להתעדכן בכל מה שחם ולעלות חיוך על פניכם בתקופה מטרידה זו. בין שלל קבוצות הוואטסאפ תוכלו למצוא קבוצות ייעודיות של חדשות ואקטואליה, ספורט ואוהדים, אוכל ומתכונים, בדיחות וסרטונים. אנחנו בהחלט ממליצים להשתמש בקבוצות וואטסאפ ככלי ייעודי שיכול לשרת אתכם כמעט בכל תחום עניין שהוא.

 

כלי לקניות

בעידן של היום, בו ניתן למצוא הכל בתוך קבוצות הוואטסאפ – גם האפשרות לקנות חכם נמצאת מעבר למסך. על ידי שימוש נכון, תוכלו לפגוש מפרסמים מתחומים שונים שיציעו לכם מוצרים ביד ראשונה או שנייה, המחיר לרוב יהיה יותר זול מכיוון שאין כאן מתווכים של פרסום, ובנוסף קיימת האפשרות לשוחח עם המוכר ולהבין בצורה ישירה מה הוא מוכר, מי הוא וכדומה. קניות בוואטסאפ זו בהחלט המלצת עשה!

 

אל תבטחו באנשים אנונימיים שמעלים לכם חשד

בהמשך לנקודה הקודמת, חשוב מאוד שתבינו עם מי אתם מדברים, גם בקבוצה כללית ובטח כאשר אתם ניגשים לרכוש מוצר. הוואטסאפ אמנם הוא כלי תקשורת ישיר ואיכותי אולם גם דרכו אפשר להסתיר זהות ולהונות אנשים. לכן אנחנו מציבים בפניכם כלל "אל תעשה" – אל תבטחו באנשים לא מזוהים שמעלים לכם חשד… יש ספק, אין ספק.

 

שימו לב היטב מה אתם שולחים

רגע לפני שאתם שולחים הודעה, קובץ או תמונה, תבדקו היטב מה אתם שולחים. זה כלל חשוב מאוד – עירנות גבוהה תעזור לכם למנוע רגעי מבוכה ואפילו חשיפה של פרטים אישיים חשובים שעלולים לסבך אתכם. כלל" עשה" חשוב – לשים לב היטב מה אתם שולחים, למי אתם שולחים ובאיזה פורום.

 

לסיכום

חשוב לציין שלקבוצות הוואטסאפ בהחלט יתרונות רבים, אך חשוב לזכור שלעתים מופץ מידע לא מהימן ותמיד צריך להיות עירניים ולהיזהר.

קבוצות וואטסאפ

אולי יעניין אותך גם