חיפוש
עמוד הבית » למבוגרים » איך אפשר ללמוד אונליין מה הדברים שנשים רוצות במערכת יחסים

איך אפשר ללמוד אונליין מה הדברים שנשים רוצות במערכת יחסים

 כל גבר היה רוצה לדעת מה הפרטנרית שלו באמת חושבת או מרגישה, נכון, אין לנו עדיין את הקסם המתאים שיגלה לנו אבל יש לנו מושג לא רע. ברחבי הרשת יש לא מעט מידע שנאסף ממחקרים רבים שנעשו ואפילו מתוך שיתוף של נשים מה הן באמת רוצות במערכת היחסים שלהן?. במאמר זה נלמד על האופן בו נשים מתייחסות לפרטנר שלהן בזוגיות, מהן היו מצפות ממנו לאו דווקא ברמה הרגשית אלא גם בפן הפיזי.

 

רגשות במערכת היחסים

לא תמיד לנשים קל לדבר על הרגשות שלהן ופעמים רבות הן ישמרו לעצמן את מה שהן באמת חושבות לעתים זה נעשה באופן בלתי מודע. כמה דברים שחשוב שאתה כגבר תדע שהאישה שלך אולי לא מגלה לך:

 

מחמאות

מי לא הייתה רוצה לקבל מחמאה? אף אחת, לכן למחמאות יש משקל גדול בחיזוק הקשר הזוגי, כמובן שהמחמאות צריכות להיות מבוססות על האמת. לעתים נשים מחפשות מחמאות דרך שאלות שהן שואלות, "איך התספורת החדשה?", "מה אתה אומר על החולצה שקניתי?". הן לא מחפשות שתאמר להן רק את האמת, אלא היו שמחות לקבל חיזוק מהצד שלך, כל שעלייך לעשות הוא להחמיא בצורה אלגנטית.

 

למה היא באמת מתכוונת?

לרוב כשגבר אומר משהו הוא באמת מתכוון אליו ואין משמעות כפולה למה שנאמר, אצל נשים המצב לא תמיד כזה. לעתים כשאישה אומרת "כן הכל בסדר" או " אני יכולה להסתדר לבד" היא לא באמת מתכוונת לזה. יש פעמים שהיא מנסה לגרום לך להבין שהיא הייתה שמחה לקבל את העזרה שלך או שאולי זה משהו שהייתה מעדיפה שאתה תעשה שהיא לא מרגישה מספיק בנוח לומר בצורה ישירה. לעתים היא עושה זאת כי היא רוצה לקבל אמפתיות מבן הזוג או לגלות כמה אכפת לו.

 

עד כמה סקס חשוב בזוגיות?

כמו הגברים גם נשים נהנות מסקס, אך כמו כל דבר בחיים לכל אחד יש את ההעדפות שלו ולא תמיד מרגישים בנוח לדבר על מה נעים יותר או נעים פחות. כמה דברים שיעזרו לכם הגברים להבין מה נשים רוצות במיטה:

 

כמה שפחות שאלות יותר טוב

גבר יכול להרגיש אם לפרטנרית שלו נעים והיא נהנית, לשאול כל רגע הופך את החוויה לפחות כיפית.

 

השקעה

למרות השגרה השוחקת אל תתנו לתשוקה לדעוך, תיזמו ותשקיעו ותשתפו מה נעים ועושה לכם טוב.

 

תקשורת

ברגע שתשתפו מה בא לכם ותתקשרו במיטה תוכלו להציע דברים חדשים ולגוון את השיגרה הקיימת.

 

לסיכום

גברים יכולים לחשוב חוסר ביטחון בקיום יחסי מין בדברים שניתן לשנות ולשפר בצורה מידית שתשפיע על הזוגיות שלהם בצורה מידית. במידה וגודל איבר המין שלכם גורם לכם לחוסר ביטחון דעו כי ישנה דרך לבצע הגדלת הפין ללא התערבות כירורגית!. בהצלחה!

איך אפשר ללמוד אונליין מה הדברים שנשים רוצות במערכת יחסים

אולי יעניין אותך גם