חיפוש
עמוד הבית » בניית אתרים » איך בונים אתר מכירות?

איך בונים אתר מכירות?

אם אתם חולמים להקים אתר מכירות, חשוב שתקראו את הכתבה הזאת. אתר מכירות יכול להוות כמקור רווח מעולה, גם אם הוא החנות היחידה שלכם וגם אם הוא מתווסף לחנויות פיזיות. מה השלבים בבניית אתר וממה מתחילים?

בחירת החברה לבניית האתר ופלטפורמה

בניית אתר מכירות הוא תהליך שיכול לקחת בין חצי שנה לשנה וקצת, תלוי במורכבות הפיתוח, הפלטפורמה עליה בונים והחברה לבניית אתרים בה משתמשים. חשוב לבחור בחברה לבניית אתרים אשר בקיאה בתהליך אתר מכירות, בעיקר כי מדובר על תהליך מורכב שדורש הבנה.

הסיבה העיקרית היא שכל חלק בתהליך דורש חשיבה על התנהגות הלקוח ואיך הוא יחווה את הפעולה הזאת. חברה לבניית אתרים, תוכל גם לסייע לכם לבחור את הפלטפורמה עליה כדאי לפתח את האתר שלכם, בהתאם לכמות המוצרים הקיימים, ה-ERP אליו צריך להתממשק (אם בכלל) ואלמנטים נוספים שחשוב להבין כבר בשלב הזה. מבין הפלטפורמות המובילות בישראל: מג'נטו, שופיפיי או WooCommerce.

לבנות את האתר

אפיון עיצוב וקופי

בשלב הבא, כמו בכל תהליך בניית אתרים, תצטרכו לאפיין את האתר. המשמעות של אפיון אתר היא להחליט איפה יהיה התפריט, מה יופיע בעמוד הבית, מה יהיה גודל הבאנרים ובעצם להחליט על מבנה האתר. על בסיס אפיון זה, המעצב והקופירייטר יעצבו ויכתבו את עמוד הבית והעמודים הפנימיים באתר, בהתאם לאופי המותג, ערכיו ולא פחות חשוב בהתאם לקהלי היעד הצפויים להיכנס לאתר.

 

קטלוג, תמונות ומוצרים

לא פחות חשוב ממה שציינו מעלה, יש את תמונות המוצר. אחת הבעיות העיקריות עבור מי שרוכש באינטנט, זה שהוא מעולם לא ראה את הפריט פיזית. לכן, חשוב להציג בתמונות את הפריט בצורה הטובה ביותר, להציד דיטיילס (במידה ויש), איכויות בד בצילום זום ובעצם להציג ללקוח באמצעות תמונות, כל מה שהוא צריך לדעת.

בתהליך בניית הקטלוג, תידרשו להזין את שמו של כל מוצר ואת תיאורר. גם כאן חשוב לשלב בין הפן השיווקי שמטרתו למכור את המוצר, לבין הפן העובדתי אשר מציד את התכונות של המוצר.

 

פיתוח האתר

השלב המסכם של כל החלקים הקודמים. המפתח בעצם מעלה את כל המצגות היפות הכוללות אפיון, עיצוב והטקסטים על גבי קוד, הופך את המקשים ללחיצים, משלב את קטלוג הפריטים באתר ומממשק את כל המערכות יחד, על מנת שכל התהליך יעבוד חלק.

בשלב הזה חשוב בעצם לשים דגש על חווית הלקוח, אם הלקוח הזמין, חשוב ליידע אותו במייל שקיבלנו את ההזמנה, לדאוג שהפריט הזה אכן יורד מהמלאי (שלא יהיה מצד שיצליחו להזמין פריט שלא במלאי) או במילים אחרות לחשוב על הכל.

 

לסיכום

הקמת אתר מכירות, הוא תהליך מורכב יותר מהקמת אתר שאינו מיועד למכירות, זאת משום שקיימת מורכבות רבה יותר. סיכמנו בכתבה בקצרה כל מה שחשוב לדעת בבניית אתר מכירות, כל שנותר הוא לאחל בהצלחה!

אתר מכירות

אולי יעניין אותך גם