חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » איך לבדוק אם מכשיר הפלאפון מסונן ומוגן

איך לבדוק אם מכשיר הפלאפון מסונן ומוגן

קיבלתם טלפון חכם בעל תוכנת סינון והגנה מתכנים בלתי הולמים מומלץ לבדוק האם הוא אכן מוגן, איך עושים זאת? איזה הגבלות אמורות לחול על המכשיר? ועוד פרטים טכניים

שכדאי לדעת על שימוש בטלפון עם תוכנת סינון מובנת.

 

מהו סמארטפון מסונן?

סמארטפון מסונן הינו פתרון מעולה הן לחברה החרדית שלא מעוניינים בה לפגוש בתכנים בלתי הולמים ולא צנועים שקיימים ברחבי הרשת והן להורים שרוצים להגביל גם כן את השימוש והחשיפה של ילדהם או פשוט אנשים שרוצים להפחית ולצמצמם את היכולות שלהם.

 

איך זה עובד?

תוכנת הסינון המובנית של חברות כמו וייסטק מציעות מכשיר מוגן או התקנת מכשיר הסינון על טלפון חכם שנקנה בצורה רגילה. תוכנות הסינון פועלות על פי ההגדרות שיכתבו להם. אופציית החסימה המקובלת היא "הכל חסום חוץ ממה שפתוח" כך שניתן לבחור בין מסלול כשר למסלול גמיש שבשניהם יש מגוון די רחב של אפליקציות שאושרו לשימוש לצרכים פרטיים, קניות, חדשות, שירותי מידע ועבודה.

 

מה ההבדל בין מסלול גמיש למסלול כשר?

המסלול הכשר מפוקח על ידי הועד הרבני קרלין סטאלין ובבחירה בו תקבלו רמת סינון גבוהה והיתר לשימוש רק באפליקציות שאושרו על פי הועד. המסלול הגמיש מציע את אותה רמת סינון ובקרה אך תוכלו לסייג בו אפליקציות אחרו שלא נמצאות ברשימה והם בשימוש שלכם.

 

איך לבדוק שהטלפון מסונן?

אם ברצונכם לבדוק שהטלפון אכן מסונן תוכלו לנסות לגשת לדפדפן אם הוא ייפתח לכם ויאפשר גלישה וחיפוש משמע שהטלפון אינו חסום. מומלץ לרכוש טלפון מסונן בחנות שמתמחה בפתרונות אלו ומספקת שירות לקוחות ותמיכה טובים בהם תוכלו להיעזר במקרה של תקלה בסינון או אם תרצו לפתוח פלטפורמה חסומה.

 

פרטים טכניים על תוכנת הסינון

התוכנה המובנית מחלה את הסינון על כל המכשיר גם בשימוש שלא באינטרנט ואם הגלישה היא על גביי וי פי או נתונים סלולריים. התוכנה לא מאיטה את המכשיר או זוללת את הסוללה כמו שנהוג לחשוב על תוכנות אלו. המכשיר יעבוד בצורה חלקה כפי שהיה עובד ללא התוכנה. תוקף האחריות של יצרן הטלפון תמשיך לפעול כרגיל גם לאחר ההתקנה.

 

האם ניתן להתקין את תוכנות הסינון גם על טאבלטים ומחשבים?

כמובן, תוכנת הסינון מתאימה גם לאלו אם ברצונכם. אם הינכם רוכשים מכשירים חדשים ללא תוכנה מובנת מומלץ לבדוק עם וייסטק מה מומלץ לרכוש עבור הממשק הטוב ביותר עם התוכנה, מומלץ לקנות מחשב עם מערכת הפעלה ווינדוס 7 ויותר.

 

לסיכום

תוכנות הסינון נותנות מענה מעולה ליותר אנשים ממה שהייתם חושבים, התוכנות השונות מציעות הגבלות וגמישות גם יחד וניתן להחליט לפי הרצונות והצרכים של כל משתמש וכמובן להימנע מתכנים שלא מעוניינים לפגוש בהם אבל לא להיות רחוקים מהעולם הטכנולוגי שמתקיים היום.

תמונה תלת מימד