חיפוש
עמוד הבית » דיגיטל » איך אפשר להנפיק כרטיס מתנה דיגיטלי?

איך אפשר להנפיק כרטיס מתנה דיגיטלי?

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר הרוכשים של כרטיסי מתנה דיגיטליים. שכן, רבים יודעים כי מדובר במתנה המתאימה ביותר עבור כל אירוע באשר הוא. לפני כמה ימים יצרו אתנו קשר גולשים שביקשו לדעת איך משיגים את הכרטיס.

הם עברו בין חנויות שונות וכמעט איבדו את השפיות, בגלל שהם לא מצאו את הכרטיס המתאים. עובדה זו גרמה לנו להוציא את המדריך הנוכחי שיציג בפני כל דורש את הדרך הקלה והנכונה להנפקת הכרטיס.

 

כרטיס מתנה דיגיטלי – מה זה?

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי כי שמעתם על הכרטיס הדיגיטלי, אך אינכם בטוחים שאתם יודעים בדיוק במה מדובר, עליכם לקרוא את הפסקה הנוכחית. שכן, אנו נסביר לכם בקצרה על הכרטיס הדיגיטלי שמאפשר לכל אחד לרכוש לעצמו את המתנה המתאימה לו ביותר. כרטיסי המתנה הדיגיטליים המוכרים והמומלצים הם אלו שיאפשרו למקבל המתנה לבחור בין מגוון רחב של מתנות, למשל:

  • כלי בית
  • ריהוט לגינה
  • עיסויים
  • ארוחות בוקר מפנקות וכו'

כרטיס מתנה דיגיטלי

איך תוכלו להנפיק את הכרטיס? השלב ה – 1: באמצעות גלישה לאתר ייעודי

אם אתם רוצים להנפיק כרטיס מתנה דיגיטלי עליכם להיכנס קודם כל לאתר ייעודי שמאפשר לרכוש בו כרטיס שכזה. כן, קראתם נכון, אינכם צריכים לתור אחר חנויות שונות ברחבי הארץ. אנו ממליצים לערוך תחילה בירור אודות אתרים מוכרים בתחום, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שאתם מבצעים רכישה באתר שאכן יעניק לכם כרטיס שניתן לעשות בו שימוש.

 

איך תוכלו להנפיק את הכרטיס? השלב ה – 2: באמצעות בחירת סוג הכרטיס המתאים

הגעתם אל אתר מוכר ומומלץ? מצוין! בשלב זה אתם צריכים לבחור את סוג הכרטיס המתאים עבורכם. שכן, יש אתרים שמציעים מגוון רחב של כרטיסים. למשל, כרטיסים שמתאימים לאישה אחרי לידה, לזוג לאחר חתונה, להורים או למעסיק. ראוי לציין שיש גם כרטיסים כלליים, כאלו שמתאימים לכל אחד ומאפשרים לבחור מתנה מסוימת מתוך מגוון עצום של אפשרויות.

כרטיס מתנה דיגיטלי

איך תוכלו להנפיק את הכרטיס? השלב ה – 3: באמצעות ביצוע תשלום ושליחת הכרטיס

לאחר שבחרתם את הכרטיס המתאים, אתם יכולים לעבור אל שלב התשלום. שם תצטרכו לכתוב את הפרטים האישיים שלכם ושל מקבל המתנה. שכן, מקבל המתנה צפוי לקבל את הכרטיס באמצעות הודעת מייל או SMS. בהודעות הללו יופיע ברקוד שיאפשר לו לפנות אל החנות המתאימה ולקנות את המתנה שהוא הכי חושק בה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להנפיק כרטיס מתנה דיגיטלי. בשלב זה יש ברשותכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים בכך שהנפקתם את הכרטיס המתאים ביותר עבור מקבל המתנה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתעברו את השלבים בקלות ותעבירו את המידע הלאה לכל מי שזקוק לו.

כרטיס מתנה דיגיטלי

אולי יעניין אותך גם