חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » איך מתקינים סינון לסמאטפון שלב אחר שלב

איך מתקינים סינון לסמאטפון שלב אחר שלב

הצורך בסינון מתקדם למכשיר הסמארטפון נחשב לפופולארי ביותר בקרב קהלים שונים.

בעקבות כך, שמענו בתקופה האחרונה על עלייה משמעותית במספר המתעניינים בהתקנת תכני הסינון למכשיר הנייד.

רבים מהם סבורים כי מדובר בהליך מורכב וארוך שדורש ידע טכני (סברה שגויה לחלוטין).

כדי לסייע לאותם אנשים שמתעניינים בסינון מסוג זה, יצאנו לבדוק את הליך ההתקנה וסיכמנו אותו בקצרה שלב אחר שלב, כך שנותר לכם רק לעקוב אחר השלבים וליישם.

 

פירוט אודות אופן איסוף הנתונים

חשוב לנו להציג בפניכם את המידע האמין והמדויק ביותר בכל הנוגע להתקנת תוכנת הסינון לסמארטפון. לכן, החלטנו שלא להסתפק בידע הבסיסי שיש לנו בנושא ופנינו אל המומחים. אל האנשים שעוסקים בתחום באופן יום-יומי וביקשנו מהם לציין בפנינו את כל השלבים ואת כל הפרטים שאתם חייבים לדעת רגע במהלך ההתקנה. הנה כל המידע שנמסר לנו מהם:

 

השלב הראשון – בחירת אתר לסינון תכנים

כדי שתוכלו להתקין במכשיר שלכם תוכנת סינון לסמארטפון, אתם צריכים קודם כל לבחור אתר שמציע סינון תכנים. אנו מציעים לכם לערוך בירור מקיף רגע לפני שאתם בוחרים את האתר המתאים. המומחים שאיתם התייעצנו ציינו בפנינו כמה דרכים אפשריות, באמצעותן תוכלו לברר פרטים ולהיות בטוחים שאתם בוחרים באתר איכותי ואמין. להלן הדרכים הללו:

  • בירור עם חברים שלכם שמשתמשים בתוכנה שכזו
  • בירור עם קולגות
  • חיפוש בגוגל וקריאת ביקורות שנכתבו על האתרים השונים

המומחים מציינים שחשוב שתמשיכו אל השלב השני רק לאחר שתמצאו אתר שיש עליו המלצות רבות.

 

השלב השני – מציאת העמוד להורדת תוכנה

מצאתם את האתר המומלץ ביותר? מצוין. כעת עליכם לחפש באתר את העמוד שבו מופיעה האפשרות של הורדת התוכנה אל המחשב שלכם. אם אינכם מוצאים את העמוד הזה, תוכלו ללחוץ על כפתור ALT + 7 ולכתוב בחלון החיפוש "נייד" או "אפליקציה" כדי שתוכלו להגיע אל העמוד המתאים במהירות. חשוב שתשימו לב שאתם מורידים את התוכנה המתאימה לנייד ולא למחשב שלכם (אלא אם אתם רוצים את שתי האפשרויות, זה כבר משהו אחר).

 

השלב השלישי – התקנת התוכנה

הגעתם אל השלב השלישי והחשוב ביותר – הליך התקנת התוכנה. לאחר שמצאתם את העמוד שמאפשר לכם להוריד את התוכנה, אתם צריכים ללחוץ על כפתור ההורדה ולשמור אותה על הנייד. כעת, תמתינו כמה רגעים עד שהתוכנה תישמר בשלמותה בנייד שלכם, ורק לאחר שתראו שהיא הותקנה, תפתחו אותה ותתחילו בהליך ההרשמה. בעת ההליך תידרשו למלא את הפרטים האישיים שלכם, את העדפות הסינון שלכם ואת פרטי האשראי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המעמיק שיאפשר לכם לדעת איך מתקינים סינון לסמארטפון שלב אחר שלב. כעת, כשאתם בקיאים בהליך זה, אתם יכולים להעביר את המדריך הלאה, למכרים שלכם שיוכלו להסתייע בו בהמשך. לנו נותר לאחל התקנה מהירה וסינון יעיל.

מכשיר דיגיטלי