חיפוש
עמוד הבית » עסקים » האם ניתן לעשות ייעוץ גירושין דרך האינטרנט

האם ניתן לעשות ייעוץ גירושין דרך האינטרנט

ההתקדמות הטכנולוגית גרמה לשינויים רבים בהתנהלות היום יומית שלנו אל מול בעלי עסקים רבים. שכן, לאחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הארגונים והעסקים שמציעים שירותי ייעוץ מקוונים. החלטנו לקחת את הנושא לידיים ולבדוק באופן מעמיק אילו תחומי עיסוק לוקחים חלק בהתקדמות ומי נשארו מאחור. הפעם יצאנו לבחון את תחום עריכת הדין, כדי לבדוק אם ניתן לבצע שיחות ייעוץ לגירושין דרך האינטרנט. הישארו כאן ותגלו את המסקנות שאליהן הגענו.

 

אפשר להתייעץ אונליין – השאלה היא: איך?

גילינו די מהר שניתן לבצע ייעוץ גירושין דרך האינטרנט. התברר לנו שיש כמה קריטריונים שצריך לבדוק רגע לפני שפוצחים בשיחת ייעוץ שכזו. שכן, הרשת היא גדולה ואינכם יודעים מי נמצא בצד השני, לא ידוע לכם בשלב מוקדם אם הוא התמקצע בתחום ואם מדובר במישהו ששומר על פרטיכם האישיים. לכן, נמליץ לכם לקרוא את המידע שיוצג בהמשך, כדי שתוכלו לדעת מהם הדברים שצריך לשים לב אליהם, רגע לפני שמתחילים בשיחת ייעוץ שכזו.

אפשר להתייעץ אונליין – השאלה היא איך

תעודת הסמכה וניסיון בתחום

אי אפשר לכתוב על ייעוץ מקוון שנוגע להליך גירושין מבלי לכתוב מילה או שתיים על ההסמכה של הגורם שימצא בצד השני של המסך. נדגיש שעליכם לברר תחילה שהפגישה תתקיים אל מול עורך דין גירושין ייעוץ ולא סתם אדם אקראי שהחליט לתת לכם הכוונה על גירושין, בגלל שיש לו ניסיון אישי בתחום.

נמליץ בהזדמנות זו לערוך חיפוש מקיף ברשת ולברר שהגורם שקבע אתכם את הפגישה הינו מוסמך בדיני משפחה ושיש לו ניסיון רב בתחום. רק לאחר שתעשו זאת, תוכלו להמשיך בביטחון לבירור הבא.

 

פלטפורמה מאובטחת

סביר להניח שתעלו נושאים אישיים במהלך הייעוץ המקוון. לכן, מומלץ לבדוק את הפלטפורמה המקוונת שבה הפגישה תתקיים. הימנעו משיחות באפליקציות שאינן מאובטחות, משום שאלה עשויות להיפרץ ולהעביר את המידע שעלה בפגישה לגורמים אחרים. התייעצו עם עורך הדין תחילה ותבררו אם יש לו ניסיון עם פלטפורמה מאובטחת. אם כן, תעשו כל שביכולתכם, כדי לשוחח עמו בפלטפורמה זו בלבד.

פלטפורמה מאובטחת

חיבור אינטרנט יציב

רגע לפני סיום, נמליץ לכם לבדוק שפגישת הייעוץ שקבעתם תתקיים במקום שיש בו אינטרנט יציב. שכן, שיחות וידאו צורכות העברה גבוהה של נתונים ואלה צריכות להתקיים על רשת אינטרנט חזקה.  אתם הרי לא רוצים להתחיל בפגישה ולגלות שאינכם שומעים את עורך הדין שמדבר מהצד השני, אז נמליץ שתתכנו את מיקומכם מראש ואפילו תנסו לשוחח עם אדם קרוב באמצעות אותה אפליקציה מאובטחת, כדי לבדוק שהשיחה זורמת.

 

לסיום

אפשר לערוך ייעוץ גירושין דרך האינטרנט. בניגוד לייעוצים שונים שהוצגו במדריכים קודמים, כאן מדובר בייעוץ שמצריך בירור מעמיק אודות נושאים שונים. בשלב זה ברור לכם מה תצטרכו לעשות, כדי שתוכלו לקבל ייעוץ מקצועי, איכותי ומאובטח.

האם ניתן לעשות ייעוץ גירושין דרך האינטרנט

אולי יעניין אותך גם