חיפוש
עמוד הבית » דיגיטל » כשכולם כל היום בטלפונים, האם יש טעם עדיין להדפיס הזמנות?

כשכולם כל היום בטלפונים, האם יש טעם עדיין להדפיס הזמנות?

לפני כמה ימים אירע לנו מקרה נדיר במיוחד – גילינו שמחכה לנו הזמנה לחתונה בתיבת הדואר שלנו. מדובר במצב מיוחד במינו. שכן, כבר כמה שנים שאנחנו מקבלים הזמנה מצולמת שמועברת אלינו בקבוצת וואצאפ, מייל או באחת מהרשתות החברתיות. הדבר ריגש אותנו במיוחד והבנו שאנו מוכרחים להעלות מדריך שיאפשר לקוראים שלנו לדעת שכן – יש טעם בהדפסת הזמנות. רוצים לדעת למה? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

הסיבה ה – 1 שתגרום לכם להדפיס הזמנות לאירוע: בגלל שזה נחשב לייחודי כיום

לפני כמה שנים, האינטרנט עוד היה בחיתוליו. בתקופה זו, כולם נהגו לשלוח הזמנות באמצעות הדואר. אנשים היו מתקשרים אחד אל השני, כדי לבקש את הכתובת המדויקת (עיר, רחוב, מספר בית ודירה). היום המצב שונה. שכן, יש מי שמעדיפים לשלוח עיצובים גרפיים פשוטים ממסך אחד לאחר. אנחנו כאן כדי לומר לכם שהדרך הזו הפכה להיות נפוצה ומשעממת. מי ששולחים גלויות והזמנות בדואר הם אלה שנחשבים למיוחדים ובעלי טעם טוב.

להדפיס הזמנות לאירועים

הסיבה ה – 2 שתגרום לכם להדפיס הזמנות לאירוע: בגלל שזה מרגש

אי אפשר להתעלם מההתרגשות שעלתה בנו כשגילינו שמחכה לנו הזמנה בתיבת הדואר. הרגעים האלה של פתיחת המעטפה והוצאת ההזמנה אורכים זמן קצר (בין 5  ל – 10 שניות בדרך כלל). הגוף מרגיש בפרפרים נהדרים בזמן זה.

שכן, יש התרגשות מיוחדת שלא מתקיימת בעת פתיחת תמונה שנשלחת דרך מסכים שונים. אם הסיבה הזו נוגעת לכם ללב, כדאי שתדעו כי  ניתן להתרשם כאן מדוגמאות שונות להזמנות לחתונה שאנחנו שמנו עליהן את העין.

 

הסיבה ה – 3 שתגרום לכם להדפיס הזמנות לאירוע: בגלל שזה נוח לאורחים שלכם

אין דבר יותר מבאס מלהתארגן לחתונה ולגלות שההזמנה שנשלחה לכם בוואצאפ נמחקה בטעות. מצב שכזה אירע לנו לא מעט פעמים, ומצאנו את עצמנו מפריעים לחתן או הכלה כשעה לפני החופה, פשוט בגלל ששכחנו את שם האולם שבו הם מתחתנים או את השעה שבה כולם מוזמנים.

הדפסה של הזמנה לא תוביל לדבר שכזה. שכן, כולם תולים אותה מיד על המקרר ושומרים עליה עד לרגע שנכנסים לאוטו. רגע לפני שנמשיך לסיבה הרביעית, נציין כי מדריך זה נכתב בשיתוף אתר printinghouse  שנחשב לשם דבר בתחום ההזמנות.

אירוע הדפסה

הסיבה ה – 4 שתגרום לכם להדפיס הזמנות לאירוע: כדי שתהיה לכם מזכרת לאלבום החתונה

העמוד הראשון של אלבום החתונה שלנו מכיל את ההזמנה המעוצבת שהכנו יחד. אנחנו יכולים להעיד על כך שבחרנו נכון. שכן, הנוכחות של ההזמנה המקורית באלבום, הופכת אותו למשהו מיוחד. מי ששולחים את ההזמנה שלהם ברשת, לא יכולים ליהנות מיתרון שכזה.

 

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שיש טעם בהדפסה של הזמנות לאירועים. עכשיו אתם יודעים מה הסיבה שעומדת מאחורי עובדה זו, כך שנותר לכם רק לעצב הזמנה, להדפיס ולשלוח. שיהיה במזל טוב!

הזמנה לחתונה