חיפוש
עמוד הבית » קניות באינטרנט » לקנות רהיטים לבית ומבלי לצאת מהבית – ולא! לא דרך איקאה

לקנות רהיטים לבית ומבלי לצאת מהבית – ולא! לא דרך איקאה

עבור משקי בית רבים בישראל קניית רהיטים היא אתגר לא קטן אשר דורש מהם השקעה של מאמצים רבים.

מהם הקשיים העיקריים בקניית רהיטים וכיצד ניתן להתמודד עם האתגר ולרהט את חללי המגורים השונים בקלות רבה ובמהירות מרבית? כל זאת תוכלו לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

אתגר איקאה – מדוע מדובר באתגר כה גדול?

חלקים גדולים באוכלוסייה תופסים את איקאה כאופציה היחידה כזה נוגע לקניית ריהוט ואקססוריז לבית.

יחד עם זאת, גם המעריצים המושבעים של הרשת לא יכולים להתעלם מהחסרונות הרבים והמהותיים אשר עימם יש להתמודד תוך כדי ואחרי הקנייה ברשת השבדית המפורסמת, כך למשל:

  1. קנייה באיקאה אורכת יום שלם – אם אתם זקוקים לדבר מה באיקאה, כדאי מאוד שתפנו לעצמכם יום שלם או לכל הפחות חצי יום, שכן כאשר אתם נכנסים לאיקאה, אתם נכנסים לחנות ענק שמתוכננת כמסלול בלתי נגמר שמכריח אותכם לעבור בכל אגף בחנות.

כך למשל, בין אם אתם זקוקים למצעים או רק רוצים להגיע לאגף המצעים הסניטריים, תהיו מוכרחים לעבור בכף הטקסטיל לבית, ואם תנסו לקצר את הדרך באמצעות המעברים הייעודיים, הסיכוי שלא תלכו לאיבוד במהלך הדרך הוא אפסי.

  1. איכות ירודה – גם המעריצים האדוקים של הרשת הסקנדינבית הוותיקה לעיצוב הבית יהיו חייבים להודות שאיכות הרהיטים באיקאה היא בעייתית בלשון המעטה, ואחרי שימוש לא ארוך במוצריה השונים, סביר מאוד שתתחילו להבחין בבליה ולא ייקח הרבה זמן עד אשר יצאו מכלל שימוש.

 

הפתרון המושלם לקניית רהיטים – חנויות רשת

תופעת הקניות ברשת לא פסחה על סקטור הרהיטים וכלי הנוי לבית.

כפי שתראו בפסקאות הבאות, ישנם שלושה סיבות עיקריות אשר בגינן אופציה זאת זוכה לפופולריות הולכת וגדלה בקרב משקי בית רבים בישראל.

  1.  הזמן שלכם הוא יקר – מרבית האנשים היום לא יכולים להרשות לעצמם לפנות חצי יום עד יום לשם קניית רהיטים.עבור אנשים אלו קניית רהיטים באינטרנט היא פתרון מושלם שכן ניתן לעשות זאת בכל שעות היום, בכל ימות השנה ומבלי לצאת מהבית.
  2. איכות היא לא מילה גסה – יום ניתן למצוא באינטרנט רהיטים ואקססורייז לבית באיכות מעולה. כך למשל בחנות הרשת הבית של עידה תוכלו למצוא פריטים איכותיים יחזיקו מעמד זמן רב וילוו אותכם לאורך שנים רבות.
  3. מקסימום סטייל מקסימום ייחוד – האפשרויות באינטרנט הן בלתי נדלות ועל ידי קנייה ברשת, תבטיחו שהבית שלכם יהיה מעוצב בסגנון ייחודי ולא יראה כמו עוד סלון ישראלי טיפוסי שנקנה באיקאה.

 

לסיכום

כמו כן, חניות רשת מסוימות כמו הבית של עידה (https://store.ida-home.co.il), מחזיקות בפריטים שנבחרו אחד אחד על ידי מעצבות פנים מקצועיות, כך שתוכלו להפוך את הבית שלכם למקום יפיפה ומלא בסטייל.

על אף הרפלקס שהוטמע ברבים מאיתנו לפנות יום באיקאה כל פעם שאנו זקוקים לרהיט כזה או אחר, מוטב שנתחיל להבין כי האפשרות הטובה ביותר לריהוט הבית בעצם נמצאת ממש קרוב אלינו, כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט וחנות רשת איכותית ומומלצת.

אולי יעניין אותך גם