חיפוש
עמוד הבית » מדריכים דיגיטליים » סטרטאפים שהצליחו מסביב לעולם

סטרטאפים שהצליחו מסביב לעולם

הישראלים אינם ידועים בעולם רק בזכות החוצפה האופיינית והנהיגה הפרועה בכבישים, יזמות עסקית נועזת וגאונות בפיתוח, גם הם סימני היכר ישראליים מובהקים, המאפשרים

לחברות הזנק כחול לבן להביא לעולם בשורות חדשנות מרגשות, המשנות את פני הגלובוס וההיסטוריה המתארת את קורותיו.

זה הזמן לשאוב השראה ולשאוף מלוא הריאות, אווירה ישראלית גדושת תחכום ויצירתיות.

!Yes, we can, קראו על 5 הסטרטאפים שהדהימו את העולם ולקחו אותו כמה צעדים קדימה.

 

לא סתם גנב הפתולוג את המוח של איינשטיין

המוח היהודי ידוע בגאונותו, בתחכומו וביכולותיו יוצאות הדופן. לאחר מותו של איינשטיין, המדען היהודי הנודע, נגנב מוחו, חולק לצנצנות זכוכית, והועבר למחקר. אולם זה שאיינשטיין מת, לא אומר שהחדשנות והגאונות של המוח היהודי מתו אף הם, להפך, נראה שקמו לו לאיינשטיין, יורשים רבים המצעידים את האנושות קדימה, באמצעות רעיונות לסטארט-אפ. היום רבים הלומדים בקורס יזמות עסקית למטרות חידוד המוח והתפתחות. הבה נלמד על סטרטאפים מובילים, שיפתחו לנו את המוח לרעיונות חדשים:

 

משאיר את הניווט החבוט של ה-GPS מאחור

חוכמת המונים, שיתופיות ועדכון – אלו הם הנתונים עליהם מושתתת אפליקציית הבייסיק הזו, שבלעדיה נהגים ברחבי העולם לא נכנסים לרכב, ויהי מה. הוויז הינו סטארט-אפ אפליקציית הניווט הישראלי, שעשה היסטוריה וכיום מככב כאופציית הניווט היחידה כמעט בעולם הניווט בדרכים. ה-GPS נכנס בכיסו הקטנטן של הוייז, כיוון שאינו מעדכן על פקקים, חסימות, ניידות משטרתיות ומכשולים. אם נציג זאת בפשטות: כדי להגיע היום ליעד מסוים, אנו נזקקים ל-3 פרמטרים: נהג, כלי רכב, וווייז. ואתם יודעים מה? בלי השניים הראשונים עוד אפשר איכשהו להסתדר…

 

כשעולם הדיגיטל הופך להיות נגיש עד כדי גיחוך

אם פעם בניית אתר הייתה עסק למקצוענים בלבד, כאלו עם רזומה לימודים עשיר, ומבט עתיר חשיבות בעיניים, הרי שתם העידן ההוא. הסטארט-אפ הגאוני של WIX, הפך את עולם בניית האתרים, לתחום שגם האדם הפשוט יכול לשחות בו כדג. באמצעות WIX, כל אחד יכול להקים אתר מעוצב היטב ועדכני, ללא ידע מקדים וללא עלות. את ההמצאה פיצחו יזמים ישראלים, שניסו להקים אתר וראו כמה מסובך זה עשוי להיות. הם פעלו לפשט ולהנגיש את הפלטפורמה לקהל יעד כמה שיותר רחב, כך שכיום גם מי שמעולם לא התעסק בדיגיטל יכול להקים לעצמו אתר איכותי מאפס. לא תאמינו כמה הסטארט-אפ הזה צבר תאוצה, כיום הוא שימוש ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם, ובתחשיב גס משתמשים בו למעלה מ-100 מיליון בני אדם.

 

לייזר רך – מפעילים קסם על פציעות הספורט ולא רק

B CURE הינו סטארט-אפ ישראלי שהופך על פיו את עולם הטיפול בפצעים גופניים, סוכרתיים, פצעי ספורט וכאבים נוירופתיים. טכנולוגיית בי-קיור הינה לייזר רך המסוגל לעורר מנגנוני ריפוי טבעיים בגוף למניעת התדרדרות הפצע ולגרימת ריפוי מלא לאיבר הפצוע.

 

גם אתם יכולים!

זה הזמן שלכם ליצור בעצמכם את הסטארט-אפ המוביל הבא, צאו לדרך, העולם מחכה לפיתוח שלכם!

גרף נתונים