חיפוש
עמוד הבית » שיווק דיגיטלי » שיווק או נמות – האם שיווק זו מילה גסה בעסקים

שיווק או נמות – האם שיווק זו מילה גסה בעסקים

דעה רווחת בקרב בעלי עסקים רבים היא שאם העסק מצליח כרגע ויש זרימת לקוחות – אפשר להפסיק עם השיווק.

זו טעות נפוצה שגוררת בסופו של דבר בהרבה מהמקרים להפסדים ודעיכת העסק.

גם אם אתם בעלי מקצוע מומחים בתחום או יזמים צעירים עם רעיון גדול, לכל סוג עסק שיטת שיווק המתאימה לו במיוחד ושיווק היא ממש אבל ממש לא מילה גסה .

הרבה בעלי מקצוע, במיוחד במציאות מלאת השינויים של היום, מתפלאים מדוע הם מומחים בתחום והפסיקו להגיע לקוחות וברוב המקרים חוסר בשיווק או שימוש בשיווק לא נכון הוא המקור לחוסר התנועה.

חייב להיות היום שיווק, אם רוצים להצליח ולהמשיך למשוך לקוחות אסור להוריד את היד מהדופק ויש להמשיך ולשווק – מדוע? בהמשך

 

אז למה בכלל שיווק

שיווק במציאות של ימינו הוא הכרחי. השיווק לא יהיה אותו הדבר לכל עסק ויש לבחור את השיווק המתאים לכל עסק ועסק, אבל למה אנחנו צריכים אותו בכלל? התחרות היום כמעט בכל התחומים היא ענפה, יש מומחים רבים בתחומים השונים ולכן חשוב לבלוט כדי להצליח! חשוב להבין איך אני נבדל מהמתחרים בתור עסק, מה מייחד אותי? בעלי עסקים רבים שמפסיקים את השיווק העסקי בגלל שמרגישים שיש זרימה של לקוחות מופתעים לגלות מאוחר יותר עזיבה של לקוחות ודעיכה של ההצלחה, לכן חשוב להבין ששיווק הוא כלי שצריך להשתמש בו תמיד! המזל הוא שלשיווק יש הרבה דרכים כמו פגישות נטוורקינג עם רשתות עסקים אחרים, פרסומים קטנים בעיתונים המקומיים והיום הפרסום הדיגיטלי בעידן הניו מדיה הוא כלי משמעותי וחזק שמוכיח את עצמו כמזרים לקוחות ומגדיל הכנסות על בסיס קבוע – כמובן עם השיווק הנכון.

 

איך בוחרים שיטת שיווק – עם מי אפשר להתייעץ?

כמו שציינו קודם לכן, לכל עסק יש את השיווק הנכון ביותר עבורו ויש חשיבות עצומה בבחירת דרך הפרסום ותכנון מפת הדרך השיווקית של העסק. על מנת לדעת לזהות מה הם הכלים הנכונים עבורכם ולתכנן תכנית שיווקית מפורטת כדאי להיעזר ביועץ עסקי או יועץ שיווקי מומחים בתחום. יועץ מקצוען עם ניסיון בשוק ידע למצוא את נקודות הייחוד שלכם כעסק ולהבין באילו כלים הכי נכון להשתמש בהתאמה אישית לעסק שלכם!

יועץ עסקי או שיווקי ידע לעזור לכם לתכנן תכנית שיווקית מחושבת ובנויה לפי התקציבים שלכם ולהיות דינמי, ללוות אתכם לאורך הדרך ולעשות שינויים תוך כדי ובהתאם למציאות וההצלחה. לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישת ייעוץ שיווקי ללא התחייבות, פנו אלינו לחברת "אייל פז ייעוץ עסקי ופיננסי״ המתמחה בייעוץ שיווקי לעסקים וחברות.

 

ניווט לעבר המטרה

הכלים השיווקיים הם רבים ומגוונים וזה יתרון משמעותי עבור בעלי עסקים! מעבר למגוון הרחב, כלי השיווק הם גם מאוד דינמיים. פנו ליועץ שיווקי מומחה על מנת להבין מה הכי נכון לעסק שלכם ולא תצטערו!

 

איש דיגיטל

אולי יעניין אותך גם