חיפוש
עמוד הבית » עסקים » שלושה פתרונות תקשורת חובה לכל עסק

שלושה פתרונות תקשורת חובה לכל עסק

כל בעל עסק יודע שכדי שהעסק יפרח וישגשג הוא צריך להיות זמין ללקוחותיו ולהציע מגוון שירותי מענה כדי שלא לפספס אף שיחה. בנוסף, הקלטת השיחה יכולה לשמש את בעל העסק הן כדי לנתח וללמוד כיצד להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיו, ולתעד כל שיחה שהיתה לצורך בירורים שונים.

כמו כן, שמירה על פרטיות המידע שמועבר אליכם דרך המרכזיה חשוב מאד גם הוא. אומינטלקום מספקת פתרונות תקשורת מתקדמים ומעניקים גם לכם וגם לציבור לקוחותיכם ניהול טוב יותר של הקשר ביניכם ביעילות ובנוחות רבה.

 

אומניטלקום פתרונות תקשורת

אומניטלקום פתרונות תקשורת לעסקים הוקמה בשנת 2003 על מנת לספק פתרונות תקשרות חכמים לכלל בתי העסק בתחומים שונים, מוסדות רפואיים ולכוחות הבטחון, החירום וההצלה. החברה מתאימה את מוצריה על פי דרישה ועל פי צורכי בית העסק כדי לאפשר זמינות מלאה, ניתוב שיחות יעיל ומהיר, אחסון מידע ותוכן בענן, תזכור תורים, הקפצת צוותי חירום, זיהוי קולי ופתרונות משולבים רבים. לחברת אומניטלקום תשתיות ומתגים הפרושים ברחבי העולם התומכים בתעבורת השירותים.

אומניטלקום פתרונות תקשורת לעסקים

על הקשר שבין בית העסק לבין הלקוח

התחרות העזה שקיימת כיום בשוק בין חברות שונות מחייבת אתכם להיות מתקדמים יותר, זמינים יותר, יעילים ונוחים יותר לתקשורת ובעיקר – לא לפספס אף פנייה של לקוח. שימוש במענה קולי נוח לשימוש,  נתב שיחות מתקדם, שמירה על פרטיות פרטי הלקוח ועוד הופכים כל בית עסק ליעיל יותר וחכם יותר עם חווית שירות טובה יותר עבור קהל לקוחותיו ומעניק לכם יתרון עצום על פני המתחרים שלכם.

נתב שיחות

שלושה פתרונות תקשורת שהם חובה לכל בית עסק

אומניטלקום מפתחת פתרונות תקשורת בהתאמה אישית כדי לאפשר לכם מתן שירות טוב יותר ולענות על כל הצרכים שלכם באמצעות המוצרים החכמים הבאים:

  • מרכזיה בענן לעסקים – מרכזיה וירטואלית קלה מאד להתקנה שאינה דורשת כל שינוי בתשתית בבית העסק שלכם. מרכזיה אחת ויחידה יכולה לטפל באלפי לקוחות במקביל ומתאימה לתחומי עיסוק רבים ומגוונים.
  • מערכת תזכור תורים – מערכת אוטומטית לתזכור תורים מפחיתה משמעותית את אי ההגעה של לקוחות עקב שיכחה. לקוח שמגלה שאינו יכול להופיע לתור שנקבע יכול באמצעות המערכת לתאם לעצמו תור חדש באופן מיידי ואתם לא מפספסים אף לקוח.
  • פתרונות תקשורת HLS – הבטיחות והבטחון היא מעל הכל, אומניטלקום פיתחה פתרונות תקשורת מתקדמים מוצפנים ומאובטחים כדי לשמור על תקשורת בטוחה בקרב אנשי הבטחון, כונני חירום והקפצת צוותי חירום או מערכות רגישות אחרות.

 

אומניטלקום – עולם של תקשורת חכמה

חברת אומניטלקום שוקדת כל העת על קידום ופיתוח תקשורת חכמה בין בתי עסק שונים וציבור לקוחותיהם, מוסדות רפואיים, כוחות בטחון שונים ועוד על מנת לאפשר תקשורת בטוחה, קלה ונוחה, מידע שנשמר ומאוחסן בענן ומענה מהיר ומיידי לכל פנייה.

אומניטלקום פתרונות תקשורת לעסקים