חיפוש
עמוד הבית » אחסון אתרים » שרת vsp – יתרונות וחסרונות

שרת vsp – יתרונות וחסרונות

אם אתם מחזיקים בבעלותכם אתר אינטרנט אתם וודאי יודעים כמה מהירות האתר היא קריטית להצלחה שלו.

גולשים באינטרנט לא ידועים בסבלנות רבה בלשון המעטה, וכשהאתר איטי ולוקח לו זמן רב לעשות פעולות פשוטות רוב הגולשים פשוט יעזבו אותו ויעברו לאתר אחר לאחר זמן לא רב.

למשך השהייה של הגולשים באתר ישנה משמעות רבה, שכן האלגוריתם של גוגל מזהה את משך השהייה של גולשים באתר ולפיו קובע את מידת הרלוונטיות שלו.

אתרים שגולשים שוהים בהם זמן רב מסווגים כרלוונטיים ומקבלים דירוג גבוה בגוגל – מה שמושך אליהם עוד משתמשים.

כיצד נדאג למהירות מרבית של האתר ואיך זה קשור לאחסון אתרים?

 

מה זה אחסון אתרים?

אחסון אתרים הוא שירות אירוח של דפי אינטרנט וקבצים מסוגים ופורמטים שונים במטרה להפוך אותם לנגישים באופן מקוון. שרת אחסון מסוגל לאחסן בתוכו מספר רק של מערכות מכל מיני סוגים ומערכות קוד פתוח מגוונות. ישנם מספר סוגים של שרתי אחסון:

 

שרתי WINDOWS

שרתים אלו מאפשרים הרצת אתרים מבוססי ASP ופועלים עם מסדי נתונים מסוג ACCESS או MSSQL.

 

שרתי LINUX

שרתים אלו מאפשרים הרצת אתרים מבוססי PHP ופועלים עם מסדי נתונים מסוג MYSQL.

 

מדוע אחסון אתרים איכותי חשוב לאתר שלכם?

ישנו קשר הדוק בין אחסון אתרים והשרת בו האתר מאוחסן לבין מהירותו של האתר. חברות אחסון שונות מחזיקות שרתים, חומרות וטכנולוגיות מסוגים שונים ולאלו השפעה רבה על מהירותם של האתרים המאוחסנים בהם. אתרי אינטרנט מעמיסים על השרת, ולכן יש צורך בשרתים חזקים על מנת שאתר האינטרנט שלכם יפעל במהירות הרצויה.

 

מה זה שרת VPS ומהם היתרונות שלו?

אחסון בשרת VPS הוא אחסון בשרת פרטי, כאשר העומס על השרת מתחלק בין האתר שלכם לבין מערכת ההפעלה בלבד – זאת בניגוד לשרתים שיתופיים בהם אתרים רבים חולקים את אותו השרת. לאחסון עם שרת VPS ישנם שני יתרונות מרכזיים:

 

מהירות

בעוד מהירותו של שרת שיתופי מושפעת מאתרים רבים המעמיסים עליו, בשיטת אחסון VPS ישנו פחות עומס על השרת וכך האתר שלכם יפעל מהר יותר.

 

התאמת הטכנולוגיות לאתר

בשרתים שיתופיים ישנן מספר רב של טכנולוגיות, אך במקרים רבים תזדקקו לטכנולוגיות שלא יהיו קיימות בשרת זה ולא תוכלו להגדיר אותן בשרת מכיוון שהדבר ישפיע על אתרים אחרים. לעומת זאת, בשרת VPS תוכלו להתאים באופן ייעודי לאתר שלכם את הטכנולוגיה לה אתם זקוקים.

 

כיצד נבחר חברה לאחסון מהיר של אתרים?

אחת החברות המומלצות בתחום אחסון האתרים היא חברת HOTCENTER. חברה זו, המתמחה באחסון אתרי וורדפרס מספקת סל שירותים מלא, לרבות שירותים חשובים כגון עדכונים תדירים וגיבויים שוטפים שימנעו מכם לאבד חומר חשוב גם במקרה של תקלה. בנוסף, החברה מספקת התקנת מערת וורדפרס, מאפשרת התקנה של מעל ל-150 מערכות קוד פתוח ועוד. החברה מספקת שירות מעולה וזמינה תמיד בכל מקרה של בעיה או תקלה.

 

גיבוי תוכן

אולי יעניין אותך גם